Navne ideer søges -pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

Guldet

Mor til David skriver:

Laura har jo ikke 6 bogstaver

Nå nej.. så må man bytte om på navnene. Emilie Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

NynneKlink skriver:

Tak for de mange gode ideer, vores efternavn består af 2 dele, som begge begynder med K, så Katrin bliver det nok ikke, en KKK i familien lyder lidt for overdrevet. ;-)

helder selv mest til Britta eller Ingrid i øjeblikket, men da hun jo skal leve med det navn hele livet, vil jeg dog meget gerne have lidt flere ideer.. :-D

men tusind tak for hjælpen indtil videre i hvertfald

Hvad med

Dagmar Elinor

Dagmar Agnete

Dagmar Elvira

Dagmar Agathe/a

Ingrid Agnete

Ingrid Agathe/a

Ingrid Amelia

Ingrid Amalie

Ingrid Linnea

Ingrid Celina

Anmeld

7. februar 2010

tristansmor

Jeg har nogle forslag men ikke lige nogle måder at sammensætte dem på?

Nova, Luna, Lærke, Taija, Emilia, Alberte og Mie, jeg er helt vild med alle disse navne, og hvis jeg får en pige næste gang kommer hun helt sikkert til at hedde et af de navne!

Anmeld

7. februar 2010

FrkT

NynneKlink skriver:

Vi venter barn nr 4, og har vildt svært ved at komme på et navn som siger spar 2.

storebrødrene og storesøster har alle 2 orddele og 6 bogstaver i deres navne, så jeg vil meget gerne ha' at hun også 'passer ind'.

Deres navne er:

Malthe Balder

Astrid Freja

Sander Thor

ideer er mere end velkomne!!!!!!!

Synes Sidsel passer rigtig godt til Astrid, og er samtidigt ikke et ALT for gammeldags navn, trods det, at det har eksisteret længe. Hvad med:

Sidsel Kathrine?

Sidsel Johanne?

Sidsel Birgitte?

Sidsel Emilie?

Sidsel Emilia?

Sidsel Augusta?

Sidsel Olivia?

Sidsel Maja?

Og som der var en der skrev er Thilde jo også et godt navn (det hedder jeg selv ). Der kan du også sætte alle de samme navne jeg lige nævnte bagefter synes jeg.

Anmeld

7. februar 2010

NynneKlink

Tusind tak for de mange gode ideer, der sidder helt sikkert et par imellem som vi vil tænke over.

egentlig har de alle vores børn 3 navne. deres fornavn (det vi søger til nr 4) så et navn fra den nordiske mytologi, og så et familie navn.

hendes 2. navn ville nok blive frigg/frigga eller Idun/Ydun, familienavnet er Nina.

men tak for jeres ideer. :-D

Anmeld

7. februar 2010

LinLin

NynneKlink skriver:

Tusind tak for de mange gode ideer, der sidder helt sikkert et par imellem som vi vil tænke over.

egentlig har de alle vores børn 3 navne. deres fornavn (det vi søger til nr 4) så et navn fra den nordiske mytologi, og så et familie navn.

hendes 2. navn ville nok blive frigg/frigga eller Idun/Ydun, familienavnet er Nina.

men tak for jeres ideer. :-D

Sjovt du har skrevet det, for ville foreslå Frigg som det efterfølgende navn

Anmeld

7. februar 2010

NynneKlink

ja det var da morsomt! :-D

vi er hele familien aktive vikinger, så de nordiske guder er en del af vores hverdag. selv hund og kat har mytologi navne (Loke og Fenris) desvære har jeg indtil nu ikke kunne finde noget til en fugl så den har sander på 1 år navngivet... Pip.

-men det kan man jo ikke kalde en lillesøster.. :-D

Anmeld

7. februar 2010

Sulajma

Lilja Ydun ?

Anmeld

15. februar 2010

NynneKlink

Helder mest til Britta eller Ingrid.

Synes Ingrid passer vildt godt sammen med Astrid, men tvivler lidt på om det er lidt for gammeldags....?

Britta synes jeg lyder vildt sødt, og det har den samme udtale på a'et som Malthe, Astrid og Sander, men min mand siger at han synes det er meget let at lyde vred når man siger det...

Anmeld

15. februar 2010

anna-jonas

Jeg synes jo at Ingrid og Dagmar er fantastiske navne, som passer godt med de andre børns navne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.