Navne ideer søges -pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.934 visninger
32 svar
0 synes godt om
6. februar 2010

NynneKlink

Vi venter barn nr 4, og har vildt svært ved at komme på et navn som siger spar 2.

storebrødrene og storesøster har alle 2 orddele og 6 bogstaver i deres navne, så jeg vil meget gerne ha' at hun også 'passer ind'.

Deres navne er:

Malthe Balder

Astrid Freja

Sander Thor

ideer er mere end velkomne!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

NynneKlink

glemte helt at sige at vi jo naturligvis har nogle ideer:

Ingrid -passer dejligt sammen med Astrid, men synes det lyder meget gammeldags...

Isolde -Er helt skør med dette navn, men det lyder længere end de andre... er lidt bekymret for at hun vil føle sig udenfor...

min mand er tvilling, hans forældre fandt ud af at der var 2 på vej 14 dage før fødselen, de 2 drenges navne passer bare slet ikke sammen, og min man har hele sit liv haft føgelsen af at hans 4 minutter ældre bror er velovervejet og godt gennemtænkt, mens han bare skulle ha et navn.... jeg vil bare så gerne undgå en ligende situation!!!!

Anmeld

6. februar 2010

Malene76

Hej

Jeg kan ikke forestille mig at nr. 4 vil føle sig udenfor hvis I også giver ham/hende 2 navne. De små finere detaljer som eks. antal stavelser og lignende tror jeg ikke har så stor betydning. Det vigtigste er jo at I giver et navn som I synes passer perfekt.

Mvh Malene

Anmeld

6. februar 2010

mettenoah

NynneKlink skriver:

Vi venter barn nr 4, og har vildt svært ved at komme på et navn som siger spar 2.

storebrødrene og storesøster har alle 2 orddele og 6 bogstaver i deres navne, så jeg vil meget gerne ha' at hun også 'passer ind'.

Deres navne er:

Malthe Balder

Astrid Freja

Sander Thor

Hehe det er lidt svært...

Jasmin Idun
Wiliam Loke

Anmeld

6. februar 2010

TbCp

NynneKlink skriver:

Deres navne er:

Malthe Balder

Astrid Freja

Sander Thor

Mine foreslag

Agnete 
Dagmar
Olivia
Esther

Anmeld

6. februar 2010

N&N

Katrin
Kettie
Kimmie

Anmeld

7. februar 2010

NynneKlink

Tak for de mange gode ideer, vores efternavn består af 2 dele, som begge begynder med K, så Katrin bliver det nok ikke, en KKK i familien lyder lidt for overdrevet. ;-)

helder selv mest til Britta eller Ingrid i øjeblikket, men da hun jo skal leve med det navn hele livet, vil jeg dog meget gerne have lidt flere ideer.. :-D

men tusind tak for hjælpen indtil videre i hvertfald

Anmeld

7. februar 2010

LinLin

Thilde

Anmeld

7. februar 2010

Guldet

Laura Emilie

Anmeld

7. februar 2010

LinLin

LAURAS MOR skriver:

Laura Emilie

Laura har jo ikke 6 bogstaver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.