Kender I det, at man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2008

Plysbjørnen

Anja skriver:

Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste, der kan undre sig over sin søster :-o

Sidst jeg blev lidt paf var, da hun blankt sagde, at hendes venindes datter som er på alder med Elias, har højere prioritet for hende end Elias, for vi bor jo 100 km væk og veninden bor kun 10 km væk ??!!!

Jeg blev sgu paf !

Damn sikke en søster...
Må nok tilstå at sagde min bror det til mig var han færdig med at være min bror... Men okay vi er just heller ikke perlevenner... Jeg får sku tit afvide at jeg er død for ham og behandler hans kæreste som l***, og ja ting i den retning... Og sjovt nok tror han altid efter 3 måneder at alt kan være som det plejer og jeg har glemt alt hvad han har sagt... Men nogen søskende er bare syge i roen (undskyld udtrykket ved ikke hvad jeg ellers skal kalde det), og tror desvære at din søster er en af dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2008

Lise

Jeg ved nu ikke om jeg synes at Anjas søster er syg i roen, hehe...synes blot hun lyder lidt egoistisk og ubetænksom...

:)

Anmeld

14. maj 2008

ka li ja

Lise skriver:

Jeg ved nu ikke om jeg synes at Anjas søster er syg i roen, hehe...synes blot hun lyder lidt egoistisk og ubetænksom...

:)

aj tror nu også det er de færreste der syntes deres søskende er syge i roen (haha min er det i virkeligheden lol)
men man kan sgu godt være trætte af dem når de skider på en!

Anmeld

14. maj 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] Jeg ved nu ikke om jeg synes at Anjas søster er syg i roen, hehe...synes blot hun lyder lidt egoistisk og ubetænksom... :) [/citat] Det var det jeg mente brugte bare et lidt grovere udtryk... for jeg synes et eller andet sted man er [k]syg i roen[/k] (ikke bogstaveligt talt som KaLiJa's søster) når man kan sige til sin søster at ens venindes barn betyder mere end ens nevø. Bare min mening.

Anmeld

14. maj 2008

Anja

Tak for al feed back fra jer, piger.

Jeg er glad for at det ikke kun er mig, der synes min søster opfører sig lidt specielt :)

Jeg tror dog ikke, at jeg vil kalde hende "syg i roen" - men mærkelig, det er hun sgu ! Det bliver man sgu nok, når man er fyldt 40 år og ikke har andet en sin lige så specielle mand og sin have at gå op i :P;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.