Kender I det, at man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. maj 2008

Anja

først bagefter tænker: "Det var da lidt mærkeligt ?"

Vi har et par krukker i haven, hvori der står roser. Vi lagde ud for et par år siden med 6 krukker med roser og de 4 er gået ud og nu er der så 2 tilbage. Det er nogle halvdyre og meget flotte roser, men jeg har bare MEGET lidt forstand på at passe dem udover gødning og beskæring.

Min søster har en kæmpe rosenhave og har rigtig meget forstand på roser og da jeg opdagede en slags orm i mine to roser spurgte jeg selvfølgelig hende til råds. Hvad kan det være ? Hvad skal jeg gøre ?

Hun sagde, at man skulle beskære de dele der havde orm og sprøjte med noget bestemt som var halvdyrt.

Efter et par dage besluttede jeg at jeg ikke ville giver flere 100 kr for nogle rosen produkter til TO roser, så jeg sagde tilfældigt til min søster, at jeg altså havde besluttet at hive dem op og smide dem ud for det ville bliver alt for dyrt at købe de midler der skulle til.

Nu er det så, at det jeg synes var lidt mærkeligt kommer - men selvfølgelig tænkte jeg først på det bagefter, typisk !!

Min søster sagde, at hun jo havde masser af de midler der kan bekæmpe mine rosers sygdom, så hvis jeg alligevel smed dem ud ville hun gerne at jeg satte dem i et par spande til hende så hun kan tage dem med hjem, når de kommer på besøg i weekenden .... HVORFOR FANDEN TILBØD HUN IKKE BARE AT TAGE PRODUKTERNE MED OG HJÆLPE MIG MED ROSERNE ???! DET KAN VEL IKKE TAGE RET LANG TID ELLER KRÆVE RET STOR MÆNGDE AF DE PRODUKTER HUN ALLIGEVEL HAR !!?

Nogle gange synes jeg bare, at folk altid er sig selv nærmest ..... synes sgu det var lidt mærkeligt.
Eller er det mig der er forkert på den??

Anja - der med det samme lige undskylder lidt brok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2008

Tynen

Nej ikke bare dig!
Synes faktisk det sker tit.

Synes selv jeg gør rigtig meget for at hjælpe folk, men det er sjældent man bare sådan uden videre får noget igen.

Måske er folk bare sådan idag?!
Man kan nærmest ikke forlange hjælp af nogen idag uden at man skal lave en sejrsskammel til dem dagen efter :)

Anmeld

14. maj 2008

Loggidut

er din søster mon også min søster...?

tænk sig...da jeg for mange år siden fik min første nevø...så gav jeg ham alle mine legoklodser, han var mit et og alt!

self er der kommet flere legoer til med tiden, og da hun så skulle af med dem, og jeg havde fået kasper, spurgte jeg om ikke vi kunne overtage de legoer...jo jo...for 500 kr.?????

selv om jeg havde smidt et hav af nye legoer ud til min nevø, som jeg købte gennem tiden til ham!

det samme med det babytøj som går igen i familien..det skulle jeg give 250 kr. for...fordi hun havde smidt en lift i!

lol....de søstre, de er sgu ikke rigtige kloge altid...

ps/den anden dag skulle min søster komme her forbi, men vi så hende ikke, og fik ingen besked...dagen efter skrev hun sådan en standart sms...husk dine venner de er hele din liv...bla bla...og et stykke nede i smsén stod der, du skal aldrig glemme dem der står dig nær...ja så skrev jeg promte tilbage til hende...hallo søster...du glemte mig i går!

Anmeld

14. maj 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Nej ikke bare dig!
Synes faktisk det sker tit.

Synes selv jeg gør rigtig meget for at hjælpe folk, men det er sjældent man bare sådan uden videre får noget igen.

Måske er folk bare sådan idag?!
Man kan nærmest ikke forlange hjælp af nogen idag uden at man skal lave en sejrsskammel til dem dagen efter :)

Hov hov.
Jvf. Pano og sommerhat!?

Anmeld

14. maj 2008

Susan1978

ja det var sgu da lidt tavligt.. jeg var også blevet mærkelig over det. som da min søster ik lige havde tid til at passe Ea (sidste gang BH strejkede) fordi de skulle ordne noget på det gamle lort af et hus de har købt ved siden af deres eget. jeg var bare flabet at skrive at det kunne hun ikke være bekendt - Ea havde ikke været dernede i et år alene. hvilken moster. :'( Huset render jo ingen vegne. Susan

Anmeld

14. maj 2008

bette

hmm det var da temmelig underligt af hende..
ved ik helt hvad jeg ville have gjort.. nok det samme som dig.. og så komme til at tænke over det bagefter først....
lyder som om hun er lidt nærig.. ;)

Anmeld

14. maj 2008

Anja

Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste, der kan undre sig over sin søster :-o

Sidst jeg blev lidt paf var, da hun blankt sagde, at hendes venindes datter som er på alder med Elias, har højere prioritet for hende end Elias, for vi bor jo 100 km væk og veninden bor kun 10 km væk ??!!!

Jeg blev sgu paf !

Anmeld

14. maj 2008

Lise

SLAM!!! :-o

Lyder som en "sød" søster du har...

Anmeld

14. maj 2008

Loggidut

Anja skriver:

Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste, der kan undre sig over sin søster :-o

Sidst jeg blev lidt paf var, da hun blankt sagde, at hendes venindes datter som er på alder med Elias, har højere prioritet for hende end Elias, for vi bor jo 100 km væk og veninden bor kun 10 km væk ??!!!

Jeg blev sgu paf !

arrrrk...hvad?

sikke en søster...suk...hun kunne da i det mindste vælge at holde sin dertil indrettet k***

hmmm...min søster er så lige omvendt...åhh,jeg vil så ih og så åhhh gerne...men hun har ikke overskudet til at gøre noget alvor ud af det anyway.

suk, du må være træt af hende når hun siger sådan til dig

Anmeld

14. maj 2008

ka li ja

hahahaha anja!!! det første jeg tænkte var : jamen så kommer søs da lige og hjælper dig med dine roser. hun har jo grejet!!
hun skal fandme ikke ha dine roser, så må de stå og gå ud må de!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.