først bagefter tænker: "Det var da lidt mærkeligt ?"
Vi har et par krukker i haven, hvori der står roser. Vi lagde ud for et par år siden med 6 krukker med roser og de 4 er gået ud og nu er der så 2 tilbage. Det er nogle halvdyre og meget flotte roser, men jeg har bare MEGET lidt forstand på at passe dem udover gødning og beskæring.
Min søster har en kæmpe rosenhave og har rigtig meget forstand på roser og da jeg opdagede en slags orm i mine to roser spurgte jeg selvfølgelig hende til råds. Hvad kan det være ? Hvad skal jeg gøre ?
Hun sagde, at man skulle beskære de dele der havde orm og sprøjte med noget bestemt som var halvdyrt.
Efter et par dage besluttede jeg at jeg ikke ville giver flere 100 kr for nogle rosen produkter til TO roser, så jeg sagde tilfældigt til min søster, at jeg altså havde besluttet at hive dem op og smide dem ud for det ville bliver alt for dyrt at købe de midler der skulle til.
Nu er det så, at det jeg synes var lidt mærkeligt kommer - men selvfølgelig tænkte jeg først på det bagefter, typisk !!
Min søster sagde, at hun jo havde masser af de midler der kan bekæmpe mine rosers sygdom, så hvis jeg alligevel smed dem ud ville hun gerne at jeg satte dem i et par spande til hende så hun kan tage dem med hjem, når de kommer på besøg i weekenden .... HVORFOR FANDEN TILBØD HUN IKKE BARE AT TAGE PRODUKTERNE MED OG HJÆLPE MIG MED ROSERNE ???! DET KAN VEL IKKE TAGE RET LANG TID ELLER KRÆVE RET STOR MÆNGDE AF DE PRODUKTER HUN ALLIGEVEL HAR !!?
Nogle gange synes jeg bare, at folk altid er sig selv nærmest ..... synes sgu det var lidt mærkeligt.
Eller er det mig der er forkert på den??
Anja - der med det samme lige undskylder lidt brok
Anmeld