Mavsen Halvejs .. Hva sys i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

Risen

Sabrina17 skriver:

Ej for søren, tror da jeg selv svarede på den!! Tror endda jeg svarede en dreng der også... Nu bliver det sgu synd for din fine datter!!

hahahahah ! Ej det går sku nok ! Kan være hun måske er hermofrodit ? .. Ej driller bare .. Det er helt iorden, sys bare det er sjovt bliver ikke stødt på nogle måder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Risen skriver:

hahahahah ! Ej det går sku nok ! Kan være hun måske er hermofrodit ? .. Ej driller bare .. Det er helt iorden, sys bare det er sjovt bliver ikke stødt på nogle måder

Det er jeg glad for at høre Hehe, smiler

Hvornår er det du har termin?

Anmeld

4. februar 2010

Risen

Sabrina17 skriver:

Det er jeg glad for at høre Hehe, smiler

Hvornår er det du har termin?

Jamen det har jeg den 28 juni, så der er lang tid endnu. Men det går jo så stærkt ! . Du har lige her om lidt ikke ?

Anmeld

4. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Risen skriver:

Jamen det har jeg den 28 juni, så der er lang tid endnu. Men det går jo så stærkt ! . Du har lige her om lidt ikke ?

3 uger og 6 dage til terminen Hehe... Men jeg håber han kommer lige om lidt!!!!

Anmeld

4. februar 2010

Risen

Sabrina17 skriver:

3 uger og 6 dage til terminen Hehe... Men jeg håber han kommer lige om lidt!!!!

hihi. kan jeg godt forstå man bliver bare mere og mere utålmodig! Men det er nu nok bedst der lige går et par uger før han kommer ud ikke ? ..

Anmeld

4. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Risen skriver:

hihi. kan jeg godt forstå man bliver bare mere og mere utålmodig! Men det er nu nok bedst der lige går et par uger før han kommer ud ikke ? ..

De siger jo han er fuld udviklet i uge 37 , altså 36+ .. Og det er jeg nu Det eneste han skal nu er at tage på og blive større Så i princippet må han gerne komme, men jo han skal vente hvis han kan - vil skam heller ikke skynde på ham (Ved heller ikke om man kan det hehe)

Anmeld

4. februar 2010

Sees

Du er da bare suuuuper fin, gravid

Sådan så jeg ud, da jeg var omkring 23. uge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.