Mavsen Halvejs .. Hva sys i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

lion

Jep snakke i telefon, det var manden der tog det sidste billede.

Du skal nok ende med at få en stor mave og tænke, sikke en stor mave jeg har, men du vænne dig til den.

Ja jeg har termin om 15 dage utroligt så hurtig det er gået. Jeg skal føde på Gentofte som jeg gjorde med Cassandra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Super flot mave! Jeg vil gætte du venter en fin dreng

Anmeld

4. februar 2010

Risen

lion skriver:

Jep snakke i telefon, det var manden der tog det sidste billede.

Du skal nok ende med at få en stor mave og tænke, sikke en stor mave jeg har, men du vænne dig til den.

Ja jeg har termin om 15 dage utroligt så hurtig det er gået. Jeg skal føde på Gentofte som jeg gjorde med Cassandra

ej hvor spændende ! Ønsker dig en rigtig god fødsel når du kommer dertil.. ! Tak fordi du gad at dele dine billeder ..

Anmeld

4. februar 2010

Risen

Sabrina17 skriver:

Tak ! .. Men venter mig en lille pige .. hehe

Anmeld

4. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Sabrina17 skriver:

UPS, kan se du venter en Clara, så er det da ikke en dreng!! Hihi sorry

Anmeld

4. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Risen skriver:

Tak ! .. Men venter mig en lille pige .. hehe

Ja, hihi, gik da lige ind for at tjekke om du havde fået det at vide, da der var en der skrev "Det kan man da" uden at skrive hvad hun troede.. Hihi, ej blev da en smule rød i hovedet Hehe...

Anmeld

4. februar 2010

Risen

Sabrina17 skriver:

Ja, hihi, gik da lige ind for at tjekke om du havde fået det at vide, da der var en der skrev "Det kan man da" uden at skrive hvad hun troede.. Hihi, ej blev da en smule rød i hovedet Hehe...

haha.. det skal du ikke tænkte på ! Havde lagt et billeder ind af min datters "ædle dele " og skrevet gæt hvilket køn?.. Haha du skal næsten finde den og læse de kommentarer og teorier som kom frem der. Måtte stoppe den inden jeg sys det blev synd for min datters underliv

Anmeld

4. februar 2010

lion

Risen skriver:

ej hvor spændende ! Ønsker dig en rigtig god fødsel når du kommer dertil.. ! Tak fordi du gad at dele dine billeder ..

Mange tak.

Det var da så lidt. Jeg har ikk noget imod min krop mave når jeg er gravid, men ellers vill jeg ikk dele billeder, for så er jeg tyk.

Anmeld

4. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Ej for søren, tror da jeg selv svarede på den!! Tror endda jeg svarede en dreng der også... Nu bliver det sgu synd for din fine datter!!

Anmeld

4. februar 2010

lillemunk

Den er da bare så fin din mave... og bare vendt den bliver meget større.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.