Mavsen Halvejs .. Hva sys i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.880 visninger
26 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Risen

Ja den er ikke kæmpe, men der er da sket noget ikke ? Kan man se hvad jeg venter mig ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Tulle28

Fiiiiin mause Og bare vent, de næste par uger går det sikkert stærkt - sådan var det ihvertfald for mit vedkommende

Anmeld

4. februar 2010

lion

Sikke en pæn og fin lille mave du har.

Ja man kan godt se du venter dig og ikk bare er "tyk" så at sige.

her er jeg halvvejs

Anmeld

4. februar 2010

Malene84

Risen skriver:

Ja den er ikke kæmpe, men der er da sket noget ikke ? Kan man se hvad jeg venter mig ?

Jaaaa man kan da så - hvor er du bare fin

Anmeld

4. februar 2010

Risen

Tulle28 skriver:

Fiiiiin mause Og bare vent, de næste par uger går det sikkert stærkt - sådan var det ihvertfald for mit vedkommende

Tak

Ja jeg synes også det bare går stærkt nu.. .. Det er helt vildt ..

Anmeld

4. februar 2010

Risen

lion skriver:

Sikke en pæn og fin lille mave du har.

Ja man kan godt se du venter dig og ikk bare er "tyk" så at sige.

her er jeg halvvejs

hihi det er jeg glad for at få afvide.. Der var også blevet snakket i krogene om jeg nu var gravid eller ej ? .. Altså de mente det lignede en gravid mave, men de turde ikke spørge.. hahah ..  Wow du er da stor som halvvejs, sådan som jeg lige kan se ! SNYD .. hehe..

Anmeld

4. februar 2010

Risen

Malene84 skriver:

Jaaaa man kan da så - hvor er du bare fin

Tak smukke! Men lige så stor og flot som din bliver den nok aldrig !

Anmeld

4. februar 2010

FruEllingsen

smuk lille mave du har.

min mave var ikke særlig stor 20 + 0. i dag er jeg 22 + 0, og skal lige love for at den er vokset de sidste 2 uger

Anmeld

4. februar 2010

lion

Risen skriver:

hihi det er jeg glad for at få afvide.. Der var også blevet snakket i krogene om jeg nu var gravid eller ej ? .. Altså de mente det lignede en gravid mave, men de turde ikke spørge.. hahah ..  Wow du er da stor som halvvejs, sådan som jeg lige kan se ! SNYD .. hehe..

Ja de tør ikk altid spørge for hvad hvis du IKKE var garvdi, så siger de jo i stedet du er tyk.

Sådan her ser min mave ud nu, da jeg er 37+3 det var i mandags, jeg er så hellere ikk lille i forevejen.

Det sidste billede er taget 1 aug 2008 2 dage før min datter blev født hun vejede så 4330g

Ligenu siger de 2800-2900g til lillemanden

Anmeld

4. februar 2010

Risen

lion skriver:

Ja de tør ikk altid spørge for hvad hvis du IKKE var garvdi, så siger de jo i stedet du er tyk.

Sådan her ser min mave ud nu, da jeg er 37+3 det var i mandags, jeg er så hellere ikk lille i forevejen.

Det sidste billede er taget 1 aug 2008 2 dage før min datter blev født hun vejede så 4330g

Ligenu siger de 2800-2900g til lillemanden

WOW hvor er det vildt! Kan slet ik forstille mig selv med sådan en mave .. hehe.. Men det kommer jo! Hvor er det sjovt de sidste billede man kan se du snakker i telefon !  hihi..

Ej du har jo termin lige om lidt kan jeg se! Hvor skønt ! hvor skal du føde henne ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.