nadi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2008

Grynt

Lise skriver:

Jeg har haft flere huller i ørene, i næsen, i læben, under læben og i tungen.
Jeg fik en tatovering som 21-årig. citat]

LISE jeg er i chok 8(8(8( troede da ellers du var SÅDAN en pæn pige 8( Det havde jeg sgu ALDRIG troet om dig!!!! Hvad skete der så, blev du en pæn pige og voksen og følsom lige som vi andre (læs mig ;))?????

KH Tina som har haft mange huller i ørene, navlering og næsering og som stadig gerne ville have et par tatoveringer men er ALT for kylling agtig....så hellere føde 4 børn ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2008

ka li ja

hehe ja jeg er meet spændt på hvad det bliver nadi
jeg har selv 4 tusser
alexanders navn har jeg på den ene arm, og så skal jeg selvfølgelig ha arthurs på den anden, når der blir råd til det, og den skal jo selvfølgelig også lige tegnes først.
jeg er godt igang, men ting tager tid. især hvis man er lidt perfektionistisk!!

Anmeld

14. maj 2008

Lise

En pæn pige? HA! :)) ahhh, både og... Har været ung og søgt grænser ligesom så mange andre... Har sgu aldrig betragtet mig selv som en pæn pige - det har der været lidt for meget fest og for mange mænd til, fniiis :$

Ser du mig virkelig som en "pæn pige"? ... Du skulle høre nogle hstorier jeg kan fortælle (C)

Anmeld

14. maj 2008

ka li ja

ja jeg så også lise som en pæn pige engang.
bemærk datid!;)

Anmeld

14. maj 2008

Anja

Lise skriver:

En pæn pige? HA! :)) ahhh, både og... Har været ung og søgt grænser ligesom så mange andre... Har sgu aldrig betragtet mig selv som en pæn pige - det har der været lidt for meget fest og for mange mænd til, fniiis :$

Ser du mig virkelig som en "pæn pige"? ... Du skulle høre nogle hstorier jeg kan fortælle (C)

Sjovt som man giver forskellige indtryk i forskellige fora - jeg ville også have beskrevet dig som :)"en pæn pige", Lise

Anmeld

14. maj 2008

Nadi

[citat][f][småt]MrsMartens skriver:[/småt][/f] Hvor skal i have den lavet henne?? Her i Viborg??? Glæder mig til at høre om de er ok, for jeg vil have en mere, når jeg er færdig med at amme!![/citat] Vi skal have lavet dem i Herning, det hedder [k]Living Tattoo[/k]. Hun ser ud til at være rigtig dygtig (bedømt ud fra billeder) og så er hun billig :D Jeg skal nemlig også betale Dennis', jeg gav ham en i julegave. Så jeg skal nok lige giv dig noget info MrsM og du må meget gerne se den når den er blevet lavet, jeg kunne jo holde "kom-og-se-min-tattoo-baby-møde" :)) Jeg skal bare have lavet en lille bitte stjerne på størrelse med en 2 krone, så mon ikke der er plads til flere stjerner engang?? Personlig kunne jeg aldrig finde på at få skrevet et navn, de kan sgu altid ændres. Og jeg synes den Camilla fra DUM fik lavet var [f]MEGA[/f] grim! Men hvis hun har tid så vil jeg gerne både have lavet stjernen og mit stjernetegn. Til ka li ja: Designer du selv dine tats? Og må vi se billeder af dem??

Anmeld

15. maj 2008

MrsMartens

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]MrsMartens skriver:[/småt][/f] Hvor skal i have den lavet henne?? Her i Viborg??? Glæder mig til at høre om de er ok, for jeg vil have en mere, når jeg er færdig med at amme!![/citat] Vi skal have lavet dem i Herning, det hedder [k]Living Tattoo[/k]. Hun ser ud til at være rigtig dygtig (bedømt ud fra billeder) og så er hun billig :D Jeg skal nemlig også betale Dennis', jeg gav ham en i julegave. Så jeg skal nok lige giv dig noget info MrsM og du må meget gerne se den når den er blevet lavet, [rød]jeg kunne jo holde "kom-og-se-min-tattoo-baby-møde"[/rød] :)) Jeg skal bare have lavet en lille bitte stjerne på størrelse med en 2 krone, så mon ikke der er plads til flere stjerner engang?? Personlig kunne jeg aldrig finde på at få skrevet et navn, de kan sgu altid ændres. Og jeg synes den Camilla fra DUM fik lavet var [f]MEGA[/f] grim! Men hvis hun har tid så vil jeg gerne både have lavet stjernen og mit stjernetegn. Til ka li ja: Designer du selv dine tats? Og må vi se billeder af dem?? [/citat] Ja gør det!! Så kan vi sammenligne tatoos og vi andre kan tage billeder med af dem/den vi gerne vil have!!! :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.