Der er ikke nogen grund til at være en kylling over en tungepiercing. Jeg har haft flere huller i ørene, i næsen, i læben, under læben og i tungen. Ørene blev vildt betændte hver gang jeg fik nyt hul deri, men de andre piercinger har der ikke været probs med. Og da slet ikke tungen... den hæver bare lidt op, og man har lidt besvær med at spise de første dage... Jeg har dog pillet alle ringe mv. ud af min krop nu - senest tungepiercingen for et par år tilbage.
Jeg fik en tatovering som 21-årig. Var meget glad for den i flere år, men nu..argh, jeg ved ikke - den generer mig ikke som sådan, den er mere bare en del af den party-tøs jeg var engang... jeg vil egentlig bare sige at i bagklogskabens lys, så skal man huske at tattoo's er for livstid, og man synes måske ikke det er det fedeste efter de første fem år. Det var det min mor sagde til mig inden jeg fik den lavet, hvilket jeg valgte at overhøre. Hvis jeg kunne vælge nu, så ville den ikke være der længere...
Dermed ikke sagt at alle har det sådan - for der er jo nogle, og fred være med det (HELT OK med mig!!!!!!!!), der bliver ved med at være glade for tudserne... men tænk lige over det inden, ikke?! ;)
Og som Heidi skriver, så skal man huske at hvis man får det første barns navn, stjernetegn, hvadsomhelst tatoveret, så er man lidt tvunget til også at få efterfølgende ungers tegn/navn tatoveret... skulle du ikke ha' fire børn Nadia? :)
Anmeld