nadi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. maj 2008

bette

hvaaa er det for noget med tatto??? hva skal i have lavet?:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2008

Nadi

Vi skal have lavet tattoos på tirsdag, har ville have en i såååååå lang tid. Så nu tager jeg mig sammen :P

Jeg skal enten have lavet en lille stjerne på underarmen som skal sybolisere Oliver eller også skal jeg have lavet det astrologiske tegn for vægten som er mit stjernetegn.

Alt afhængig af hvad jeg får lavet så skal jeg have lavet den anden på en senere tidspunkt.

Dennis skal have lavet en stjerne på overarmen tæt ved albuen.

-Nadia

Anmeld

13. maj 2008

bette

okay hehe har også selv en tatto.. ;)
men ville nu hellere have haft min tungepiercing igen og så undvære tattoen..
hehe men det skal jeg ikke.. min mand kan bedst lide når man er naturlig.. dog har han selv en tatto.. hmm(?)

hvor fedt hvis du vælger olivers... men hvis du nu skal have flere børn skal du jo tænek på at du også skal have dem så ;)

Anmeld

14. maj 2008

Louise mortil4

Tunge piercing ahhh det ville jeg også gerne ha, men jeg er en kylling, Jeg har meget svært ved at få huller til at hele og undgå betændelse lige meget hvor meget jeg så renser. jeg har fået lavet huller i ørene 4 gange inden det lykkedes at få det til at hele, det tør jeg bare ikke udsætte min tunge for. Men jeg har 2 tatoos, en delfin på den ene overarm og det frugtbarheds tegn på den anden. Der ud over har jeg plener om at få stjernetegnene for ungerne og mig selv lavet en gang, ved bare ikke lige hvor enenu.

Knus Louise

Anmeld

14. maj 2008

bette

mlbrydegaard skriver:

Tunge piercing ahhh det ville jeg også gerne ha, men jeg er en kylling, Jeg har meget svært ved at få huller til at hele og undgå betændelse lige meget hvor meget jeg så renser. jeg har fået lavet huller i ørene 4 gange inden det lykkedes at få det til at hele, det tør jeg bare ikke udsætte min tunge for. Men jeg har 2 tatoos, en delfin på den ene overarm og det frugtbarheds tegn på den anden. Der ud over har jeg plener om at få stjernetegnene for ungerne og mig selv lavet en gang, ved bare ikke lige hvor enenu.

Knus Louise

hehe så tror jeg en tunge piercing ville være en dårlig ide.. hvis du heler dårligt..
den gør dog ik ondt at få lavet.. det er bare hævelsen der gør lidt ondt.. ;)
tog min ud da jeg skulle syes under bedøvelse efter fødslen.. og tog den ikke i igen bagefter.. savner den lidt..
har en tatto... som sidder på siden af maven... en slange... men kan ik se den pga mit bryst8D haha.. grimt.

Anmeld

14. maj 2008

Lise

Der er ikke nogen grund til at være en kylling over en tungepiercing. Jeg har haft flere huller i ørene, i næsen, i læben, under læben og i tungen. Ørene blev vildt betændte hver gang jeg fik nyt hul deri, men de andre piercinger har der ikke været probs med. Og da slet ikke tungen... den hæver bare lidt op, og man har lidt besvær med at spise de første dage... Jeg har dog pillet alle ringe mv. ud af min krop nu - senest tungepiercingen for et par år tilbage. Jeg fik en tatovering som 21-årig. Var meget glad for den i flere år, men nu..argh, jeg ved ikke - den generer mig ikke som sådan, den er mere bare en del af den party-tøs jeg var engang... jeg vil egentlig bare sige at i bagklogskabens lys, så skal man huske at tattoo's er for livstid, og man synes måske ikke det er det fedeste efter de første fem år. Det var det min mor sagde til mig inden jeg fik den lavet, hvilket jeg valgte at overhøre. Hvis jeg kunne vælge nu, så ville den ikke være der længere... Dermed ikke sagt at alle har det sådan - for der er jo nogle, og fred være med det (HELT OK med mig!!!!!!!!), der bliver ved med at være glade for tudserne... men tænk lige over det inden, ikke?! ;) Og som Heidi skriver, så skal man huske at hvis man får det første barns navn, stjernetegn, hvadsomhelst tatoveret, så er man lidt tvunget til også at få efterfølgende ungers tegn/navn tatoveret... skulle du ikke ha' fire børn Nadia? :)

Anmeld

14. maj 2008

Anja

Ja, som Lise siger - hvis man først har det ene barns navn/stjernetegn bør man jo også få de efterfølgende børns.

Huske altså lidt med gru på den tatovering som hende fra DUM fik lavet med navnene på hendes 3 drenge - den var meget stor og ikke ikke så køn efter min mening.

Anja, der en gang gerne ville have haft en tatoo, men aldrig fik den lavet og nu har det fint med ikke at have en :P

Anmeld

14. maj 2008

Tynen

Anja skriver:

Huske altså lidt med gru på den tatovering som hende fra DUM fik lavet med navnene på hendes 3 drenge - den var meget stor og ikke ikke så køn efter min mening.

Jep, den studsede jeg også over.. Specielt nu da jeg har set foran inde på nutv! Det kan da blive et lille prob. ;)

Anmeld

14. maj 2008

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Anja skriver:

Jep, den studsede jeg også over.. Specielt nu da jeg har set foran inde på nutv! Det kan da blive et lille prob. ;)

Hun har da en arm mere til den næste:P...

Anmeld

14. maj 2008

MrsMartens

Hvor skal i have den lavet henne?? Her i Viborg???
Glæder mig til at høre om de er ok, for jeg vil have en mere, når jeg er færdig med at amme!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.