HJÆLP.....pigenavne! Er Isabella for almindeligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.935 visninger
36 svar
1 synes godt om
3. februar 2010

lisbethita

Hej med jer :-)

Jeg har brug for jeres holdninger.

Vi diskuterer pigenavne....og havde egentligt bestemt os for Isabella, men er nu kommet i tvivl. Vi gider ikke vælge et navn, som alle andre hedder og vi er lidt bange for, at der er for mange, som hedder Isabella.

Måske overreagere jeg?? Vi tænker også over navnet Smilla. 

Hvad synes I? Vil I være søde at give jeres holdninger til kende - negative og positive?

Navneforslag modtages også gerne :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

MetteT

Jeg synes at hvis i kan lide navnet Isabella, ska i bare kalde jeres datter for det og ikke tænke på om der er mange andre der hedder det.. Hun er unik i sig selv..

Knus Mette

Anmeld

3. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Hej

altså for at være helt ærlig kan jeg godt lide navnet isabella, men syntes det er ALT for normalt, og det bombaderet da også da vores prinsesse kom til at hedde det .. heheh

og så elsker jeg bare navnet smilla.. det er jeg klart for

bare min mening.. men i skal self vælge havd i føler for, lige meget om det er et populært navn eller ej..

Anmeld

3. februar 2010

jillkolsbjerg

lisbethita skriver:

Vi diskuterer pigenavne....og havde egentligt bestemt os for Isabella, men er nu kommet i tvivl. Vi gider ikke vælge et navn, som alle andre hedder og vi er lidt bange for, at der er for mange, som hedder Isabella.

Hvad synes I? Vil I være søde at give jeres holdninger til kende - negative og positive?

Synes bare det er så fint...Isabella;-) Vi havde Silje i tankerne også...men er nu blevet enige om at vores lille pige skal hedde Freya......elsker også Emmely;-)

knus jill 31+1

Anmeld

3. februar 2010

tristansmor

isabella er et flot navn, men efter min mening alt for normalt!

Smilla er også rigtig flot! & så er jeg total forelsket i navnet Taija!

Anmeld

3. februar 2010

Malthesmoar

MetteT skriver:

Jeg synes at hvis i kan lide navnet Isabella, ska i bare kalde jeres datter for det og ikke tænke på om der er mange andre der hedder det.. Hun er unik i sig selv..

Knus Mette

nemlig

Anmeld

3. februar 2010

lisbethita

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Hej

altså for at være helt ærlig kan jeg godt lide navnet isabella, men syntes det er ALT for normalt, og det bombaderet da også da vores prinsesse kom til at hedde det .. heheh

og så elsker jeg bare navnet smilla.. det er jeg klart for

bare min mening.. men i skal self vælge havd i føler for, lige meget om det er et populært navn eller ej..

Hejsa :-) Tusind tak for feedback. Ja...det er svært, synes jeg. Flot navn - men jeg gik selv i klasse med 4 forskellige, der hed Mette. Og jeg husker det som noget, der var rigtigt træls. Så mister et ellers flot navn det flotte i det. Det skal heller ikke være pop-smart eller noget. Smilla er bare anderledes...

KH Lisbeth

Anmeld

3. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

lisbethita skriver:

Hmmm, synes også man hører om mange Isabellaer, men på navnestatistik er der ikke flere end 4973 som hedder det pt. 531 har fået navnet i 2009-2010. Synes egentlig ikke det er så galt.

Bryder mig ikke om Smilla, men i skal jo vælge det som I har  den bedste mavefornemmelse for

Anmeld

3. februar 2010

lisbethita

Malthesmoar skriver:

nemlig

Det var rigtigt sødt skrevet :-) Tak... jeg tror bare, at jeg selv som barn var træt af, at alle hed Mette, Stine, Tine eller lign. Måske er det bare det, som jeg prøver at komme udenom?

På den anden side - ja....så er det jo lige meget, fordi hun bliver jo noget helt specielt. Tak for din holdning!!!!

Anmeld

3. februar 2010

lisbethita

Alexis skriver:

Hmmm, synes også man hører om mange Isabellaer, men på navnestatistik er der ikke flere end 4973 som hedder det pt. 531 har fået navnet i 2009-2010. Synes egentlig ikke det er så galt.

Bryder mig ikke om Smilla, men i skal jo vælge det som I har  den bedste mavefornemmelse for

Næææ det kan jeg da godt se... Hm... det er faktisk ikke så slemt, som jeg troede. Måske er det bare pga. prinsessen, at det er blæst lidt op?

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.