HJÆLP - mangler drenge navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Fyn

Hej - pyyyy-ha - den med navnene er svær.

Hvis jeg må give et råd, så skal du (og din mand) følge jeres mavefornemmelse. Nogen gange ved man altså heller ikke hvad barnet skal hedde når det kommer til verden, og så kan man prøve lidt forskelligt indtil den bare sidder i skabet!  Og man ved det bare er en lille xxx, som man har.

Derudover så synes jeg det er super vigtigt man ikke skal stave navnet. Jeg har et efternavn, der HVER gang skal staves og så er det skønt med et forholdsvis almindeligt navn. Dermed sagt så synes jeg bedst om (har taget ud fra de navne du listede op):

Matt

Charlie

Victor

Oskar

Mange hilsner fra C.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

ditdot

Hmm, hvis vi engang får en søn har vi tænkt på navnene

Benjamin, David, Elias, Gabriel, Lukas, Linus, Isak.

Gabriel har nok været number one, da min mands farfar hed gabriel, synes det er et smukt og stærkt navn.

Fandt dog lige ud af igår at vi venter en lille prinsesse, så nu er vi helt blanke...

Anmeld

5. april 2010

sus34

:-)

Da min forlovede og jeg allerede har 5 drenge tilsammen har vi allerede opbrugt en masse navne. Mine drenge hedder Thorbjørn, Valdemar og Christian.... min mands børn hedder Sebastian, Mathias og Anne. Vi skal jo have noget som skal passe til alle de andre navne så vi hælder nok til Arthur...

Anmeld

5. april 2010

Mettemus

mayapigen skriver:

Hejsa piger.

Jeg mangler virkelig nogle råd til drengenavne, og jeg har læst flere af trådene igennem, hvor i nævner hvad jeres børn hedder/skal hedde.

Har i ikke en masse gode ideer til min dreng? Jeg har kun pigenavne, men ingen drengenavne  Kom gerne med en MASSE

Hej!
Har i fundet ud af hvilket navn i vælger?

Ellers lige endnu nogle bud (selvom der godt nok er mange gode!):

Vitus, Magne, Aske, Linus, Jonathan, Storm, Sander

Det er mine favoritter - kæresten er vist ikke rigtig enige i nogen af dem? Jo - Sander! (Men der er min mor så dybt uenig)

Anmeld

8. april 2010

misslea

Her er nogle bud... :-)

jeg synes disse navne er skønne:

Arthur

Hjalte

Julius

Atlas

Loke

Thure

Gilbert

Albert

Melvin

Baldur

Håber I snart finder det perfekte navn til jeres guldklump...

Anmeld

8. april 2010

Soap

Mine drenge hedder Lucas og Liam 

Anmeld

8. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min dreng hedder Luka  

Men er også vildt med Mika og Elias.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.