HJÆLP - mangler drenge navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

Rasmine

Navne som IKKE er på top 10!
Tjek evt. www.dst.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Maddox

Her hedder vores lille pirat,  Silas    Det var det eneste navn vi begge havde på vores liste, og det passer heldigvis helt perfekt til ham

Får vi engang en søn mere, er mine favoritter:

Noah

Liam

Tristan

Luka (selvom det nok ikke bliver, da svogeren har "sat sig" på navnet Lukas, hvis han engang får en søn, og det ligger alt for tæt)

Anmeld

4. februar 2010

Riksen

Hvis vi engang skulle få en søn, skal han hedde Manfred (hvis ikke vi skifter mening)...

Jeg kan nu også godt lide Laurids, Rumle, Magnus, Valdemar, Vilfred og Alfred.

Anmeld

4. februar 2010

MissMikkelsen

Hector

Villads

Sebastian

Oliver (det skal vores hedde hvis det bliver en dreng)

Simon

William

Silas

Nicky/Nicki/Nikki

Rasmus

Anmeld

4. februar 2010

Sara.

mayapigen skriver:

Jeg er vild med Albert

Er også ret vild med det, men manden hælder vidst til Noor hvis det sku blive en dreng..

Vores pige hedder Lærke, det var bare det hun skulle hedde... uden at tænke på at min far er fra england så har ret meget familie i england... de kan SLET ikke finde ud af at sige Lærke eller stave det for den sags skyld...

Har så fundet ud af at jeg i min engelske familie langt tilbage har en slægtning der hedder Albert. Så selvom jeg sys det lyder dansk og gammelt kan det bruges i England. wee... hehe

Anmeld

4. februar 2010

Tullebobs

Hejsa

Herhjemme har vi en Simon og til marts kommer lillebror som skal hedde William ...

Men ellers kan jeg rigtig godt lide: Marius, Linus, Elias, Villads og Karl Oskar...

Trine

Anmeld

4. februar 2010

lion

Jeg venter en Julius Alexander, her d. 19 feb.

Jannick,

Patrick,

Joshua,

James

Anmeld

4. februar 2010

Liljesilas

lærkes_mor skriver:

Er også ret vild med det, men manden hælder vidst til Noor hvis det sku blive en dreng..

Vores pige hedder Lærke, det var bare det hun skulle hedde... uden at tænke på at min far er fra england så har ret meget familie i england... de kan SLET ikke finde ud af at sige Lærke eller stave det for den sags skyld...

Har så fundet ud af at jeg i min engelske familie langt tilbage har en slægtning der hedder Albert. Så selvom jeg sys det lyder dansk og gammelt kan det bruges i England. wee... hehe

Det forstår jeg godt, det er generalt mest praktisk at finde et navn man kan bruge begge steder

Anmeld

4. februar 2010

Bavianis

mayapigen skriver:

Tak hvor er i søde at komme med alle de navne Jeg er vild med Benjamin, men det hedder min venindes søn. Jeg vil heller ikke have et helt normalt navne som Peter, Thomas osv. Men gerne et enten gammelt eller nyt navn. Jeg prøver lige at nævne navnen nogle gange når jeg tænker på min dreng, så kan det være at, jeg bliver forælsket i et af navnene.

Men skriv gerne hvis i har flere

Jeg synes det er såå svært at finde det helt rigtige...

Hej Maya

Vi har et vennepar som fik en søn. Han hedder Søren. Umiddelbart tænker man Søren som et "almindeligt" navn - men der er INGEN af de små guldklumper der hedder det! Så det bliver nok netop et sjældent navn i den kommende vuggestue;-)

Ellers er jeg vild med Thure. Gregers er vild med navnet Calvin.

Anmeld

4. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mine drenge som omgiver mig udenom og indeni hedder

Niklas

Jonathan

Anders

Jeppe

Lasse

Dan

Kristian

Rune

Søren

Jesper

Måske du er til nogle af dem?

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.