HJÆLP - mangler drenge navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

anneR

mayapigen skriver:

Hejsa piger.

Jeg mangler virkelig nogle råd til drengenavne, og jeg har læst flere af trådene igennem, hvor i nævner hvad jeres børn hedder/skal hedde.

Har i ikke en masse gode ideer til min dreng? Jeg har kun pigenavne, men ingen drengenavne  Kom gerne med en MASSE

Jeg syntes Dallas, er et rigtig godt navn, og det er meget få som hedder det.

Men jeg venter en pige, så gir det gerne væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Hellemor

Min søn hedder Christoffer, det er der vist ikke så mange små børn der hedder nu.. Og så hedder han Aksel til mellemnavn. Vi havde også overvejet Jeppe og Jacob...

Anmeld

6. februar 2010

N&N

Miclas
Miccas
Niccas
Nilas
Anthon
Bertil
Frey
Maddox
Malcom

Anmeld

5. marts 2010

Linekocemba

jeg elsker simpelthen navnet Victor..

Derudover Sebastian, Christoffer, Walther, Waldemar.

Anmeld

7. marts 2010

Malene76

mayapigen skriver:

Her er de navne min mand er gået med til, ud af alle de navne jeg kan lide. Jeg vil helst Sebastian, men den er vist nok udelukket

Hvad synes i om dem? Jeg kan slet ikke finde ud af det

Matt

Domonik

Charlie

Alfred

Sylvester

Valdemar

Victor

Albert

Oskar

Hej..

Jeg synes Charlie og Albert er så fine navne. Her tror jeg også det bliver svært at blive enige. Vi vil dog forsøge at finde et navn som ikke står på navnelisten for 2009, når det altså bliver vores tur.

MVH Malene 

Anmeld

7. marts 2010

Loa

Jeg kan rigtig godt lide:

Victor

Oliver

Magnus

Marcus

Lucas

Wiliam

Albert

Men disse er jo meget almindelige

Du kunne også vælge:

Julius

Xander

Romeo

Anmeld

23. marts 2010

Jibbe

Vi skal indtil videre vælge imellem;

Malik

Malthe

Carl (Oscar)

Casper

Jacob

Victor

Det er ihvertfald de navne vi har på listen indtil videre...

Anmeld

23. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Gregers

Villads

Marius

Sander

Anmeld

23. marts 2010

Sabsy

mayapigen skriver:

Hejsa piger.

Jeg mangler virkelig nogle råd til drengenavne, og jeg har læst flere af trådene igennem, hvor i nævner hvad jeres børn hedder/skal hedde.

Har i ikke en masse gode ideer til min dreng? Jeg har kun pigenavne, men ingen drengenavne  Kom gerne med en MASSE

Vi har valgt Benjamin til vores lille guldklump, men kender da et par andre der har været oppe og vende..

Lucas

Magnus

Cash (er godkendt)

Elliot

Hector

Albert

Men også mange andre..

Held og lykke

Anmeld

24. marts 2010

Diana Lill

Hejsa. Måske har du allerede fundet et navn, men jeg kan da lige nævne de navne jeg selv er faldet for, hvad de står for, og hvordan mine sønner "passer til"  deres navne, hvis man kan sige det sådan.... Navnenes betydninger har vi først fundet ud af senere.

Men her kommer det altså:

Lucas (hedder min søn på 6) Lucas kommer fra latin og betyder "den lysende". Han er blid, elskelig, kærlig og lidt eftertænksom og forsigtig.

Matthis (hedder min søn på 3) Matthis/Mattis kommer fra Matthias eller Matthew, og betyder "Guds gave", og er i øvrigt navnet på Ronja Røverdatters far. Han er muskuløs og stærk, kvik, elskelig og den største charmetrold på jorden...!

Vores tredie søn skulle have heddet Villads, men så var det en pige der kom ud (!) så derfor kender jeg ikke betydningen af dette navn...! (Hun kom i øvrigt til at hedde Lecia...)

Held og lykke med at finde et navn...!

Knuser fra Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.