Heidi. skriver:
Hvorfor er det så vigtigt at hun smidder den ble?? Jeg har dårlig erfaring fra Frederikke med at presse dem til det. Vi var også meget opsatte på at Frederikke skulle af med den ble, og jo mere vi ville have det, desto mere galt gik det. Frederikke var næsten 4 før hun tog den af om dagen.
Vi snakker slet ikke med Phillipa om det, for hun viser ingen interesse for det. Tro mig det skal nok komme en dag.. og der sker ikke noget ved de bliver lidt ældre. Jeg syntes i skal age det helt rolig.
Jeg ved hvordan du har det, for jeg havde det helt ligeså med Frederikke.
Fordi jeg syntes det er lidt noget pjat, at hun fortsat bruger ble, når hun går ind på værelset for at lave prut og fortæller mig, når hun tisser i bleen!! Hvis hun sagtens kan finde ud af at mærke det hele, så vil jeg osse mene hun kan finde ud af at gå på toilettet...og nu er hun jo osse 3½ år gammel!!
Men jeg vil ikke give hende nogle grimme oplevelser om det, men støtte hende i det, derfor er jeg lidt i vildrede....!
Vi taler meget om det og nogle dage siger hun osse: når jeg har lært at tisse på toilettet. Så det skal nok komme, jeg tror bare ikke hun gør det af sig selv..hun har altid lige skullet have et lille kærligt skub. Det er såmænd kun det jeg forsøger at give hende 
Anmeld