kontrol/vægt scanning i uge 31 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Halbschön

Lone H. skriver:

Var det ikk lidt hårdt ? - Undskyld jeg spørger så direkte ( for min mors fødsler med børn over 4200 sagde hun var næsten et helved at komme igennem )

nu har jeg jo ik prøvet andet, men nej egentlig ikke... sprækkede slet ikke, havde en drømmefødsel... blev sat igang... gu gjorde det ondt, men klart en drømmefødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

LRJ

Renée88 skriver:

nu har jeg jo ik prøvet andet, men nej egentlig ikke... sprækkede slet ikke, havde en drømmefødsel... blev sat igang... gu gjorde det ondt, men klart en drømmefødsel

Ej hvor dejligt !( det skal vel os gøre ondt )

Anmeld

2. februar 2010

Halbschön

Lone H. skriver:

Ej hvor dejligt !( det skal vel os gøre ondt )

hehe jaa læs evt min fb.... "Nicolais fødsel"

Anmeld

2. februar 2010

LRJ

Har jeg li gjort Lyder som en "nem" fødsel

Renée88 skriver:

hehe jaa læs evt min fb.... "Nicolais fødsel"

Anmeld

2. februar 2010

Halbschön

Lone H. skriver:

Har jeg li gjort Lyder som en "nem" fødsel

Yep det synes jeg også at det var.. Det var rigtig hårdt at blive sat igang, fordi jeg ingen ve-pauser havde... Men da jeg fik epiduralblokaden var det slet ikke slemt mere... Så var veerne til at "holde ud".... Men da pressetrangen så kom.. Puuuuh! AAAAAAV! Men ja - alt er glemt igen når barnet er ude

Anmeld

2. februar 2010

LRJ

Renée88 skriver:

Yep det synes jeg også at det var.. Det var rigtig hårdt at blive sat igang, fordi jeg ingen ve-pauser havde... Men da jeg fik epiduralblokaden var det slet ikke slemt mere... Så var veerne til at "holde ud".... Men da pressetrangen så kom.. Puuuuh! AAAAAAV! Men ja - alt er glemt igen når barnet er ude

hva med da hans skuldre sig fast ? Gjorde det  ondt eller mærkede du det ikk ?

Men Glæder mig så meget til det er min tur

Anmeld

2. februar 2010

Halbschön

Lone H. skriver:

hva med da hans skuldre sig fast ? Gjorde det  ondt eller mærkede du det ikk ?

Men Glæder mig så meget til det er min tur

om det gjorde ondt...AAAAAV!! og samtidig havde jm begge sine hænder inde i mig.. det sved..... av for "¤%&?"@! pressede og pressede.... og vups, ude var han... og så forsvandt smerten

Anmeld

2. februar 2010

LRJ

Renée88 skriver:

om det gjorde ondt...AAAAAV!! og samtidig havde jm begge sine hænder inde i mig.. det sved..... av for "¤%&?"@! pressede og pressede.... og vups, ude var han... og så forsvandt smerten

Puha Men Neej hvor dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.