Lone H. skriver:
Min kæreste ville have det bekræftet fordi han læste det med Rosa ( det med at hun fik af vide det var en pige, og pludselig var det en dreng ) dengang, så han troede ikk helt på lægene, hvor jeg derimod godt kunne se dengang at det var en pige 
Og vi har os købt os fattige i lyserøde ting og Hello kitty ting, så ville være lidt synd hvis det havde vist sig at blive en dreng
heh
Glæder mig os vildt meget til at hun kommer ud, Hun SKAL bare li vente lidt tid endnu 
Men kan godt forstå du glæder dig, rigtigt meget til at se hende på scanning igen
det er så dejligt at se dem ligge derind og møffe rundt 
Ja fik du iøvrigt hentet den musikuro fra USA? Jeg blev lidt varm på den efter jeg så den, og er så heldig at min kærestes kollega skal til USA om et par måneder.
Da jeg var i NEW YORK sidste år, havde de en KÆMPE hello kitty butik i flere etager - det var SÅ SURREALISTISK. Og en M&M's butik i 5 etager og folk stod i kø for at komme rundt - nå sidespring haha
Men ja, det var fantastisk at se hende, der var bare sket så meget fra nakkefold til MD. Hun var virkelig så lækker at se på, lå der og gned på trynen (det var jo tidligt om morgenen og hun sov vidst stadig i starten) Jeg er så heldig at få 3 scanninger ekstra, så har meget at se frem til nu - ku heller ikke helt forstå at det skulle være slut nu med at se hende, indtil hun kom ud.
Jeg købte for et par tusind her i fredags på sidste udsalgsdag, så tillod jeg mig at købe lidt dyrere tøj og lækre tøj til hende, når nu der var penge at spare. Var også forbi Babysam og købe doodoo - men blev godt nok lidt skuffet, håber nu stadig at den virker!
Glæder mig til at se dit lækre barn når hun kommer ud, men håber helt sikkert også at hun bliver derinde til hun har nået i hvert fald 2500 gram