kontrol/vægt scanning i uge 31 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.854 visninger
47 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

LRJ

Så er vi ENDELIG kommet hjem fra vægt/kontrol- scanningen, Og vi har bare fået den sødeste læge derinde nu, og hun tjekkede li for god ordens skyld, om det nu var en pige, Og det var det (pyyh, så skulle jeg ikk til at af med alt det lyserøde)  !

Nå men Lille pigen vejer 1476 Gram nu - så hun ligger i den gode ende  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Koen.

Lone H. skriver:

Så er vi ENDELIG kommet hjem fra vægt/kontrol- scanningen, Og vi har bare fået den sødeste læge derinde nu, og hun tjekkede li for god ordens skyld, om det nu var en pige, Og det var det (pyyh, så skulle jeg ikk til at af med alt det lyserøde)  !

Super skønt at hun har det godt og trives Det var da heldigt at det stadig var en pige, at det ikke havde ændret sig

Anmeld

2. februar 2010

LRJ

tanjaj19 skriver:

Super skønt at hun har det godt og trives Det var da heldigt at det stadig var en pige, at det ikke havde ændret sig

Ja, men vi havde på fornemmelsen at hun ville være "stor" ja Bo Ville jo gerne have at det var 100% sikkert at det var en pige, Og det var meget tydeligt at se det var

Anmeld

2. februar 2010

Sara.

Dejligt at alt er godt og det er en pige...

Hvad er gennemsnittet da i uge 31?

Anmeld

2. februar 2010

Koen.

Lone H. skriver:

Ja, men vi havde på fornemmelsen at hun ville være "stor" ja Bo Ville jo gerne have at det var 100% sikkert at det var en pige, Og det var meget tydeligt at se det var

Det var godt.. Ja ville være lidt surt at stå med et lyserødt værelse ovs. til en dreng Det er dejligt hun tager på som hun skal, jeg er dælme også spændt på min vægtskanningen den. 15 for sidst var hun lidt for lille.. Men for hun vokser..

Anmeld

2. februar 2010

LRJ

tanjaj19 skriver:

Det var godt.. Ja ville være lidt surt at stå med et lyserødt værelse ovs. til en dreng Det er dejligt hun tager på som hun skal, jeg er dælme også spændt på min vægtskanningen den. 15 for sidst var hun lidt for lille.. Men for hun vokser..

ja meget

os for at hun har taget på

Anmeld

2. februar 2010

LRJ

lærkes_mor skriver:

Dejligt at alt er godt og det er en pige...

Hvad er gennemsnittet da i uge 31?

det er 1600 gram Men så længe man lægger inden for de 20 % fra det så er det normalt

Anmeld

2. februar 2010

Sara.

Lone H. skriver:

det er 1600 gram Men så længe man lægger inden for de 20 % fra det så er det normalt

Okay det er da dejligt så!!!! tillykke med det....

Da jeg var 32 + 0  skønnede lægen min baby til 1500, men 3 dage senere skønnede jordemoderen babyen til 18-1900...

Anmeld

2. februar 2010

Michael healer

Lone H. skriver:

Hej

Hvor lyder det da bare godt det hele, og dejligt med en sød læge, og at det stadigvæk er en pige

Michael

Anmeld

2. februar 2010

LRJ

lærkes_mor skriver:

Okay det er da dejligt så!!!! tillykke med det....

Da jeg var 32 + 0  skønnede lægen min baby til 1500, men 3 dage senere skønnede jordemoderen babyen til 18-1900...

tak

Okay, det var os i den gode ende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.