Misforstå mig ikke, men jeg er virkelig ved at være træt af at Filuca ikke kan forstå at jeg siger nej når hun tager fat i hunden og kravler op i kurven.
Hunden knurrer hver gang hun kommer i nærheden, og det er jo også synd for den. Filuca er skide glad for hende og vil bare "lege". Det er hunden bare slet ikke interesseret i. Jeg forsøger at lære Filuca at det er hundens kurv og det er det sted den skal ha fred. Men jeg føler bare ikke jeg kommer nogle steder.
Selvfølgelig ved jeg godt hvad udvejen kan blive, for går det ikke så er det jo hunden der ryger. Vi har jo fra starten vidst at chihuahua normalt ikke er god til små børn, men da vi fik hende havde vi jo slet ikke overvejet børn. Det giver mig SÅ dårlig samvittighed ikke at ha tænkt lidt længere. Jeg ved også godt man kan opdrage en hund til meget.
Jeg er træt af alt den knurren og hiven i hunden. Uden at jeg skal give manden noget skyld så virker det bare mest som om han tænker, at det nok går når hun bliver større, hver gang hunden knurrer og Filuca irriterer den. Jeg har sagt til ham flere gange at jeg synes det er for meget, men han siger ikke noget. Enten flytter han Filuca fra hunden eller omvendt. Og så er det fint...???
Jeg måtte lige af med det.. Jeg er virkelig i tvivl. Men hvis man er i tvivl er det ikke det samme som "farvel vovse"?
Anmeld