Jeg fik også hormonbehandling pga PCO.
Min læge valgte en yders effektiv behandling, hvor jeg fra day one skulle have puregon, som skulle ind i maveskinet. Stak mig i alt 12 dage. Plus en ægløsninssprøjte.
Jeg fik sådan en lille "kuglepen" med en ultra tynd nål. Sygeplejersken skulle lære mig at stikke.
Jeg fik den i højre hånd og havde godt fat om en mavedelle med ventre hånd. Jeg tog tilløb til at stikke, men hver gang var det som om, at jeg mødte en mur få cm fra maveskinet. Kunne slet ikke finde ud af, at få den ind.
Det var en helt normal reaktion. Sygeplejersken fortalte mig, at de fleste er 20 min om at stikke den ind første gang. Kiggede på uret. Der var gået 5 min. Tæknte, at det skulle være løgn! Stak mig, og var SÅ overrasket. KUNNE SLET IKKE MÆRKE STIKKET!
Dagen efter da jeg var her hjemme skulle jeg lige tælle til tre et par gange. Endnu en gang kunne INTET mærke. De andre dage præsterede jeg at stikke mig mens jeg sludrede i tlf med veninderne og lavede andre ting - en gang i Fields under en shoppe tur.
Den sidste sprøjte (som ikke var en pen - men mere en rigtig sprøjte) tog jeg på et meget lille toilet til en fest (tænkte, at narkomaner kan stikke sig under usle kår, så kan jeg også).
Konklusionen er at sprøjter virkelig er det aller mindste i barnløshedsbehandling. Personligt havde jeg en god følelse med det. Det fik jo mine æg til at vokse, og skulle jeg opfylde mit højeste ønske 
PS: Jeg panikker normalt vildt og voldsomt, når jeg skal vaccineres hos lægen - det kan slet ikke sammenlignes med det her! At blive stukket i nakken gør ondt. At stikke i en delle - er ingen ting.
Anmeld