så har jeg datoen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zafir skriver:

Det skal du helt sikkert gøre. Så meget du kan få ordnet inden, så du kan få ro på! Det skal du gøre.

Jeg håber du får det roligste og skønneste pks, når det nu er sådan!.

også mest så jeg ikke "glemmer" at fortælle tingene hvis vi kommer derind akut... Ville sgu være lidt ærgeligt hvis oplevelsen blev dårlig på grund af noget som kan ordnes så nemt...

Lige nu glæder jeg mig faktisk! begynder at smile over hele 5-øren når jeg tænker på at jeg ligger med min skønne datter om under 17 døgn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Kruse90

dejligt i fik snakket skat, selvom det ikke var din læge.

Glæder mig til at høre mere, og se lille prinsesse Laura

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

også mest så jeg ikke "glemmer" at fortælle tingene hvis vi kommer derind akut... Ville sgu være lidt ærgeligt hvis oplevelsen blev dårlig på grund af noget som kan ordnes så nemt...

Lige nu glæder jeg mig faktisk! begynder at smile over hele 5-øren når jeg tænker på at jeg ligger med min skønne datter om under 17 døgn!

Det forstår jeg godt. Nu har du jo noget konkret at forholde dig til, selvom det er anderledes end du havde håbet på og du har ovenikøbet tid til at indstille dig på det og at det ikke er akut. Det er super dejligt for dig.

Så skal din eksamen også bare gå rigtig godt.

Anmeld

1. februar 2010

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

Hej ladies.

Så er jeg kommet hjem fra samtale på hospitalet og det er nu besluttet at jeg skal føde ved pks.

Vores datter ligger i uk og VIL ikke vendes, så der er intet at gøre.

Vores egen læge (på hospitalet) var desværre syg i dag, så det var en anden vi talte med. Hun var desværre meget usympatisk, uprof. og vi følte os slet ikke taget seriøst.

Jeg er meget bange for ks og havde derfor en masse spørgsmål, som jeg så ikke fik svar på. Har lavet en aftale om at jeg kan ringe til vores egen læge (obstetrisk overlæge) på fredag efter min eksamen og så stiller jeg spørgsmålene til hende!! Hun er heldigvis skide hamrende sød og smadder dygtig.

Normalt laver de pks max en uge inden terminen på Skejby, men jeg bad dem inderligt om de kunne blive lidt før, da jeg ikke tror min termin stemmer.

Jeg har termin d.26. og har nu fået tid til pks d.18. - altså 8 dage før tid. Det er fint, for prinsessens lunger skal selvfølgelig være så klar som muligt!

Så lige nu ser det ud til at vi kan byde vores prinsesse velkommen torsdag d. 18/2-2010

Knus Caroline 36+3

Trælst, men fuck du klarer det godt!!! Du er bare så sej!!! Jeg glæder mig til at se den lille prinsesse og er sikker på at det hele nok skal blive godt!!

Kæmpe krammer her fra fyns land

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

Zafir skriver:

Det forstår jeg godt. Nu har du jo noget konkret at forholde dig til, selvom det er anderledes end du havde håbet på og du har ovenikøbet tid til at indstille dig på det og at det ikke er akut. Det er super dejligt for dig.

Så skal din eksamen også bare gå rigtig godt.

nå ja for fanden.. eksamen! haha!

Ej, den skal bare beståes, så er jeg tilfreds... bare jeg kan afslutte det speciale og læne mig tilbage og vente på prinsessen!

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

ønskebarn74 skriver:

Trælst, men fuck du klarer det godt!!! Du er bare så sej!!! Jeg glæder mig til at se den lille prinsesse og er sikker på at det hele nok skal blive godt!!

Kæmpe krammer her fra fyns land

tak søde!

Jeg glæder mig ustyrligt til at se hende...

Anmeld

1. februar 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Hej ladies.

Så er jeg kommet hjem fra samtale på hospitalet og det er nu besluttet at jeg skal føde ved pks.

Vores datter ligger i uk og VIL ikke vendes, så der er intet at gøre.

Vores egen læge (på hospitalet) var desværre syg i dag, så det var en anden vi talte med. Hun var desværre meget usympatisk, uprof. og vi følte os slet ikke taget seriøst.

Jeg er meget bange for ks og havde derfor en masse spørgsmål, som jeg så ikke fik svar på. Har lavet en aftale om at jeg kan ringe til vores egen læge (obstetrisk overlæge) på fredag efter min eksamen og så stiller jeg spørgsmålene til hende!! Hun er heldigvis skide hamrende sød og smadder dygtig.

Normalt laver de pks max en uge inden terminen på Skejby, men jeg bad dem inderligt om de kunne blive lidt før, da jeg ikke tror min termin stemmer.

Jeg har termin d.26. og har nu fået tid til pks d.18. - altså 8 dage før tid. Det er fint, for prinsessens lunger skal selvfølgelig være så klar som muligt!

Så lige nu ser det ud til at vi kan byde vores prinsesse velkommen torsdag d. 18/2-2010

Knus Caroline 36+3

Træls hun ikke vende sig, og træls for dig at du ikke kan komme til at føde hende selv...

Kram..

Anmeld

1. februar 2010

ønskebørn74

tak søde!

Jeg glæder mig ustyrligt til at se hende...

Det kan jeg da godt forstå!!!! Og med de gener kan hun jo kun blive dejlig!!!

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

ønskebarn74 skriver:

Det kan jeg da godt forstå!!!! Og med de gener kan hun jo kun blive dejlig!!!

du er for skøn!

Anmeld

1. februar 2010

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

du er for skøn!

Og i lige måde!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.