så har jeg datoen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.903 visninger
37 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej ladies.

Så er jeg kommet hjem fra samtale på hospitalet og det er nu besluttet at jeg skal føde ved pks.

Vores datter ligger i uk og VIL ikke vendes, så der er intet at gøre.

Vores egen læge (på hospitalet) var desværre syg i dag, så det var en anden vi talte med. Hun var desværre meget usympatisk, uprof. og vi følte os slet ikke taget seriøst.

Jeg er meget bange for ks og havde derfor en masse spørgsmål, som jeg så ikke fik svar på. Har lavet en aftale om at jeg kan ringe til vores egen læge (obstetrisk overlæge) på fredag efter min eksamen og så stiller jeg spørgsmålene til hende!! Hun er heldigvis skide hamrende sød og smadder dygtig.

Normalt laver de pks max en uge inden terminen på Skejby, men jeg bad dem inderligt om de kunne blive lidt før, da jeg ikke tror min termin stemmer.

Jeg har termin d.26. og har nu fået tid til pks d.18. - altså 8 dage før tid. Det er fint, for prinsessens lunger skal selvfølgelig være så klar som muligt!

Så lige nu ser det ud til at vi kan byde vores prinsesse velkommen torsdag d. 18/2-2010

Knus Caroline 36+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Tulle28

Hvor er det spændende Caroline!! Kan godt forstå du er skuffet over at du ikke kan føde selv, men er det ikke på en eller anden må også lidt dejligt at vide præcis hvornår prinsessen kommer?

Jeg er sikker på at alt nok skal gå godt med dit kejsersnit. Bare rolig!!

Anmeld

1. februar 2010

Lone Jakobsen

det må altså være meget underligt at stå med en fast dato for hendes fødsel. håber på at alt kommer til at gå lige efter bogen.

Anmeld

1. februar 2010

LauraLW

Meget surrealstisk at kende datoen ik? Om lidt sidder du jo med lillepigen i armene :-)

Øv at I snakkede med sådan en skovl, håber du får lidt mere klarhed og tryghed når du har snakket med egen læge!

Var det idag I besluttede jer? Eller tog I beslutningen efter sidste vendingsforsøg?

Laura

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

Tulle28 skriver:

Hvor er det spændende Caroline!! Kan godt forstå du er skuffet over at du ikke kan føde selv, men er det ikke på en eller anden må også lidt dejligt at vide præcis hvornår prinsessen kommer?

Jeg er sikker på at alt nok skal gå godt med dit kejsersnit. Bare rolig!!

jo, og så aner man jo alligevel ikke om fødslen pludselig går i gang inden og det ender i semi akut ks i stedet for...

Men vi satser på at vi skal spise en lækker lækker middag og rigtig hygge os d.17. og så have en skøn afslappet tur til hospitalet torsdag morgen og vise vores prinsesse frem til familien torsdag eftermiddag!

Men NU er jeg utålmodig.. hæhæ

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

LauraLW skriver:

Meget surrealstisk at kende datoen ik? Om lidt sidder du jo med lillepigen i armene :-)

Øv at I snakkede med sådan en skovl, håber du får lidt mere klarhed og tryghed når du har snakket med egen læge!

Var det idag I besluttede jer? Eller tog I beslutningen efter sidste vendingsforsøg?

Laura

besluttede det endeligt i dag, da hun ikke ligger anderledes! Hun skulle ikke udsættes for endnu et vendingsforsøg når chancen for succes er så mikroskopisk...

Vi prøver at se det fra den lyse side og nyde at vi ikke behøver stresse afsted til fg (hvis alt da går efter planen og fødslen ikke pludselig går i gang inden!!)

Anmeld

1. februar 2010

LauraLW

Caroline86 skriver:

besluttede det endeligt i dag, da hun ikke ligger anderledes! Hun skulle ikke udsættes for endnu et vendingsforsøg når chancen for succes er så mikroskopisk...

Vi prøver at se det fra den lyse side og nyde at vi ikke behøver stresse afsted til fg (hvis alt da går efter planen og fødslen ikke pludselig går i gang inden!!)

Det tror jeg er en rigtig god ide! Nu handler det om at vænne sig til tanken, tænke positivt så det ikke ender med at blive en øv-oplevelse.

Knus herfra

Anmeld

1. februar 2010

Prinsessens'Mor<3

NØJ HVOR SPÆNDE OG SNART!!
Glæder mig vildt til og se lille Laura..
for alt går som det skal..
Er du meget nervøs, eller er det ikke
kommet endnu?

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

MaleneS skriver:

NØJ HVOR SPÆNDE OG SNART!!
Glæder mig vildt til og se lille Laura..
for alt går som det skal..
Er du meget nervøs, eller er det ikke
kommet endnu?

jeg er ikke begyndt at blive spændt endnu, men jeg er skide nervøs.... Er vildt bange for at noget skal gå galt! Den gode spænding skal nok komme på et tidspunkt, men ikke endnu...

Anmeld

1. februar 2010

tb

Caroline86 skriver:

jeg er ikke begyndt at blive spændt endnu, men jeg er skide nervøs.... Er vildt bange for at noget skal gå galt! Den gode spænding skal nok komme på et tidspunkt, men ikke endnu...

jeg fødte min datter ved akut kejsersnit, da en scanning i 42+ viste at hun lå forkert.. havde hverken haft veer eller noget som helst.. det var selvfølgelig et kæmpe chok og det hele gik meget stærkt, men tøsen havde det super da hun kom ud  så vil sige at det nok er lidt bedre at kende datoen og vide hvad der skal ske, så det ikke kommer som et chok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.