så har jeg datoen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

Prinsessens'Mor<3

Caroline86 skriver:

jeg er ikke begyndt at blive spændt endnu, men jeg er skide nervøs.... Er vildt bange for at noget skal gå galt! Den gode spænding skal nok komme på et tidspunkt, men ikke endnu...

Selvfølgelig skal det nok gå godt..
Alle de og
og mange flere til dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MaleneS skriver:

Selvfølgelig skal det nok gå godt..
Alle de og
og mange flere til dig..

taaaark smukke!

Anmeld

1. februar 2010

Honningblomst

Caroline86 skriver:

Hej ladies.

Så er jeg kommet hjem fra samtale på hospitalet og det er nu besluttet at jeg skal føde ved pks.

Vores datter ligger i uk og VIL ikke vendes, så der er intet at gøre.

Vores egen læge (på hospitalet) var desværre syg i dag, så det var en anden vi talte med. Hun var desværre meget usympatisk, uprof. og vi følte os slet ikke taget seriøst.

Jeg er meget bange for ks og havde derfor en masse spørgsmål, som jeg så ikke fik svar på. Har lavet en aftale om at jeg kan ringe til vores egen læge (obstetrisk overlæge) på fredag efter min eksamen og så stiller jeg spørgsmålene til hende!! Hun er heldigvis skide hamrende sød og smadder dygtig.

Normalt laver de pks max en uge inden terminen på Skejby, men jeg bad dem inderligt om de kunne blive lidt før, da jeg ikke tror min termin stemmer.

Jeg har termin d.26. og har nu fået tid til pks d.18. - altså 8 dage før tid. Det er fint, for prinsessens lunger skal selvfølgelig være så klar som muligt!

Så lige nu ser det ud til at vi kan byde vores prinsesse velkommen torsdag d. 18/2-2010

Knus Caroline 36+3

Ihh...tillykke med den lilles kommende fødselsdag...og ja, GLÆD dig, ks er en fantastisk måde at føde på, det er det virkelig, og spørger du mig(ved godt det er nemt at sige) men så går du ikke glip af noget...det fantastiske er at få barnet ikke hvordan man får det...

....knus..

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

Wow søde. Forstår godt at du lige skal fordøje det og det er så fucking træls, når det er at folk ikke tager en alvorligt altså!! DUMME LÆGE.

Jeg håber virkelig at I får fat i den anden søde læge.

Du har gjort hvad du kunne og det er rigtig flot. Det skal nok gå og blive dejligt og roligt, når den tid kommer.

stort kram!

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

BB skriver:

Ihh...tillykke med den lilles kommende fødselsdag...og ja, GLÆD dig, ks er en fantastisk måde at føde på, det er det virkelig, og spørger du mig(ved godt det er nemt at sige) men så går du ikke glip af noget...det fantastiske er at få barnet ikke hvordan man får det...

....knus..

jeg begynder så småt at glæde mig... håber bare at de ikke begynder forsvinde helt med hende, for jeg VIL altså have min lille dame hos mig efter fødslen! Men jeg er blevet lovet at de gør alt for at hun kan ligge hos mig, selvom det er besværligt.. Så må Daniel sidde ved siden af og holde hende mens jeg nusser hende

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

Zafir skriver:

Wow søde. Forstår godt at du lige skal fordøje det og det er så fucking træls, når det er at folk ikke tager en alvorligt altså!! DUMME LÆGE.

Jeg håber virkelig at I får fat i den anden søde læge.

Du har gjort hvad du kunne og det er rigtig flot. Det skal nok gå og blive dejligt og roligt, når den tid kommer.

stort kram!

tak søde...

Jeg ved at jeg kan ringe til hende når som helst, så jeg glæder mig til at få talt med hende.

Jeg har overvejet at bede om at tale med anæstesien inden - det er jo spinal bedøvelsen jeg er mest bange for - i tilfælde af at jeg pludselig går i fødsel og kommer ind til semi-akut ks, så der allerede er lavet anæstesijournal osv og de er opmærksomme på min frygt..

klem

Anmeld

1. februar 2010

Honningblomst

Caroline86 skriver:

jeg begynder så småt at glæde mig... håber bare at de ikke begynder forsvinde helt med hende, for jeg VIL altså have min lille dame hos mig efter fødslen! Men jeg er blevet lovet at de gør alt for at hun kan ligge hos mig, selvom det er besværligt.. Så må Daniel sidde ved siden af og holde hende mens jeg nusser hende

Jeg havde mine hele tiden...især den yngste der var han slet ikke væk fra mig kun da de skulle tjekke ham.

Den ældste født almindeligt havde jeg ikke hos mig de første 8 timer, nr. 2 ks ham så jeg en time da han lige var ude og så var han med far et par timer mens jeg var på opvågning og det gav jo farmand så fantastisk en mulighed for at være tætæ. Den sidste var ved mig hele tiden og det tror jeg de prøver på de fleste steder. Men selv ved almindelige fødsler er der jo ingen garanti for at man har barnet hele tiden.

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

BB skriver:

Jeg havde mine hele tiden...især den yngste der var han slet ikke væk fra mig kun da de skulle tjekke ham.

Den ældste født almindeligt havde jeg ikke hos mig de første 8 timer, nr. 2 ks ham så jeg en time da han lige var ude og så var han med far et par timer mens jeg var på opvågning og det gav jo farmand så fantastisk en mulighed for at være tætæ. Den sidste var ved mig hele tiden og det tror jeg de prøver på de fleste steder. Men selv ved almindelige fødsler er der jo ingen garanti for at man har barnet hele tiden.

næh, der er aldrig garantier... jeg er også der nu at jeg begynder at se alle de positive ting! bl.a. er det jo meget rart at jeg ikke behøver bekymre mig om bristninger

Tror nu også det bliver helt fint! og når først jeg hører den lille prinsesse vræle glemmer jeg nok ALT om hullet i mavsen!

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

Ih altså, jeg kan sagtens forstå dine tanker og bekymringer... Især i dag... Jeg håber du når at vænne dig til tanken og får en god oplevelse på trods af alt.

Knus

Rosa

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

tak søde...

Jeg ved at jeg kan ringe til hende når som helst, så jeg glæder mig til at få talt med hende.

Jeg har overvejet at bede om at tale med anæstesien inden - det er jo spinal bedøvelsen jeg er mest bange for - i tilfælde af at jeg pludselig går i fødsel og kommer ind til semi-akut ks, så der allerede er lavet anæstesijournal osv og de er opmærksomme på min frygt..

klem

Det skal du helt sikkert gøre. Så meget du kan få ordnet inden, så du kan få ro på! Det skal du gøre.

Jeg håber du får det roligste og skønneste pks, når det nu er sådan!.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.