sunde snaks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

LRJ

nutche skriver:

jamen er vilt overrasket.... den smagte jo fantastisk har altid troet at en mango var sådan en besk mærkelig frugt....men synes den var virkelig sød og go....så tak for det super råd 

så lidt

Troede jeg os, men ville li smage den en dag for nogle år siden, og nu er jeg helt vild med mango

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Lone Jakobsen

Lone H. skriver:

så lidt

Troede jeg os, men ville li smage den en dag for nogle år siden, og nu er jeg helt vild med mango

ja det kan jeg godt forstå....lige et spørgsmål...den kerne der er indeni, kan den bruges til noget?

Anmeld

1. februar 2010

LRJ

nutche skriver:

ja det kan jeg godt forstå....lige et spørgsmål...den kerne der er indeni, kan den bruges til noget?

Ikk så vidt jeg ved smider den altid ud

Anmeld

1. februar 2010

Lone Jakobsen

Lone H. skriver:

Ikk så vidt jeg ved smider den altid ud

okay var bare min datter der spurgte....så blev helt nysgerrig

Anmeld

1. februar 2010

LRJ

nutche skriver:

okay var bare min datter der spurgte....så blev helt nysgerrig

Nååh okay Men tror det ikk, desværre

Anmeld

2. februar 2010

Lone Jakobsen

Tullen85 skriver:

ISIS har nogen chokolade knas barer som er ret gode, de har også nogen med jordbær som har fået meget ros, har dog ikke smagt dem. Dem brugte jeg meeeget da jeg var i gang med vægttab inden min graviditet, og kunne lige tage den værste chokoladelyst... :-D De har også nogen småkager som kan anbefaldes og Is... (Is fra ISIS :-D) alt sammen med få kcal og uden sukker...

Ellers har bl.a. kvickly nogen kugler der hedder DeLights, nogen med Brownie smag som smager faaaantastisk, til trods for de er lavet på dadler, figner og sådan... :-)

Selvf er frugt allerbedst, men bare ikke altid det liiige GØR det for en... :-D Jeg har i hvert fald været glad for overstående..

smagte lige isis cookies med chokolade idag.....puha de efterlader meget tilbage at ønske men men, giver ikke op endnu...måske nogle af deres andre produkter smager godt

Anmeld

2. februar 2010

SHERO

nutche skriver:

smagte lige isis cookies med chokolade idag.....puha de efterlader meget tilbage at ønske men men, giver ikke op endnu...måske nogle af deres andre produkter smager godt

Hehe, dem var jeg nu ret vilde med... Men hvis du kan lide is så tror jeg det er den der kommer tættest på den virkelige vare :-D Især den med marsipan og chokolade... :-)

Anmeld

2. februar 2010

Lone Jakobsen

Tullen85 skriver:

Hehe, dem var jeg nu ret vilde med... Men hvis du kan lide is så tror jeg det er den der kommer tættest på den virkelige vare :-D Især den med marsipan og chokolade... :-)

så må jeg prøve en af dem.....bare ikke så meget man har lyst til is om vinteren

Anmeld

7. februar 2010

NLME<3

hej

når du om aften har lavet mad i ovnen så kom en plade mandler ind på restvarme, og bagefter kom noget salt på eller kryderier eller hvad du har lyst til, det er super lækkert.

eller hvis du en dag får lyst til chip, så ta en pastinak og en alm. skræller og kør den ned langs med pastinakken så det bliver sådan nogle lange nogle, og kom dem på en bageplade, drys lidt salt og så ind i ovnen på 200 grader, til de er gyldende.

eller kan du lave lidt sunde havergrynds kugler, lidt vand, masser havergryn, usødet kakao (fx. isis) lætta, sødemiddel. tril dem i kokos og ind i køleskabet.

eller en sund kage, 650 g gulerødder, 30 g haverklid, 100. skummemælks pulver, 2 spk. bagepuler, 10 g kanel, 2 g kardemomme, 1 - 1,5 spk. vand 40 g let mayo. 1 tsk. vanillekorn. i en tærteform eller to, den må helst ikeke være højere end 2 cm. ind i ovnen på 200 grader i ca. 50-60 min. så kan du altid taget et stykke sundt kage op til snack .

håber du kunne bruge noget af det

Anmeld

7. februar 2010

Lone Jakobsen

louiseibsen skriver:

hej

når du om aften har lavet mad i ovnen så kom en plade mandler ind på restvarme, og bagefter kom noget salt på eller kryderier eller hvad du har lyst til, det er super lækkert.

eller hvis du en dag får lyst til chip, så ta en pastinak og en alm. skræller og kør den ned langs med pastinakken så det bliver sådan nogle lange nogle, og kom dem på en bageplade, drys lidt salt og så ind i ovnen på 200 grader, til de er gyldende.

eller kan du lave lidt sunde havergrynds kugler, lidt vand, masser havergryn, usødet kakao (fx. isis) lætta, sødemiddel. tril dem i kokos og ind i køleskabet.

eller en sund kage, 650 g gulerødder, 30 g haverklid, 100. skummemælks pulver, 2 spk. bagepuler, 10 g kanel, 2 g kardemomme, 1 - 1,5 spk. vand 40 g let mayo. 1 tsk. vanillekorn. i en tærteform eller to, den må helst ikeke være højere end 2 cm. ind i ovnen på 200 grader i ca. 50-60 min. så kan du altid taget et stykke sundt kage op til snack .

håber du kunne bruge noget af det

hold da op en masse super ideer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.