sunde snaks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.140 visninger
29 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

Lone Jakobsen

håber den hører til her:

i mit projekt med at stramme mig lidt op....er jeg bare gået totalt i stå. jeg har fået en indgroet vane med altid at spise noget sødt om formiddagen.....og den vil jeg gerne lave om på.

i starten tænker jeg på simpelthen at erstatte det søde med noget andet....men hvad?

jeg kan sagtens spise frugt....men det var ikke lige det jeg ledte efter..... så håber nogen har et par forslag? ved godt det "bare" handler om at ændre rutinen....men hold op hvor er det svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

LRJ

nutche skriver:

håber den hører til her:

i mit projekt med at stramme mig lidt op....er jeg bare gået totalt i stå. jeg har fået en indgroet vane med altid at spise noget sødt om formiddagen.....og den vil jeg gerne lave om på.

i starten tænker jeg på simpelthen at erstatte det søde med noget andet....men hvad?

jeg kan sagtens spise frugt....men det var ikke lige det jeg ledte efter..... så håber nogen har et par forslag? ved godt det "bare" handler om at ændre rutinen....men hold op hvor er det svært.

Nu er Jeg helt vild med Brocoli salat, så det er noget jeg laver tit som en slags snaks, Eller er det gulerødder  

Men Jeg spiser hver dag 2 mangoer skåren i små stykker, men alt muligt blandet frugt i

Men Hvilken grønsager kan du li ?

Anmeld

31. januar 2010

Bavianis

Hvis jeg er helse-agtig en dag, så skærer jeg et æble i tynde skiver, som lægges på bagepapir på en bageplade. Ind i ovnen v. 100 gr i ca. 2 timer. Du har nu de lækreste, sprøde æblechips! Er især godt med grønne æbler, men det er bare min mening og alle sorter kan bruges:-)

Anmeld

1. februar 2010

Lone Jakobsen

Lone H. skriver:

Nu er Jeg helt vild med Brocoli salat, så det er noget jeg laver tit som en slags snaks, Eller er det gulerødder  

Men Jeg spiser hver dag 2 mangoer skåren i små stykker, men alt muligt blandet frugt i

Men Hvilken grønsager kan du li ?

har faktisk aldrig smagt mango, så måske jeg sku prøve det

idag har jeg spist lidt knækbrød som snack, har også overvejet musli, men tror man skal kigge sig godt for.

Anmeld

1. februar 2010

LRJ

nutche skriver:

har faktisk aldrig smagt mango, så måske jeg sku prøve det

idag har jeg spist lidt knækbrød som snack, har også overvejet musli, men tror man skal kigge sig godt for.

Okay   - Men Husk at du kun skal tage små stykker af mangoen til at starte med ellers bliver det for meget første gang

Men ja li med Müsli skal du kigge dig meget godt for, for meget af det er bombet med sukker

Anmeld

1. februar 2010

tristansmor

jeg spiser altid en halv rugbrød med noget.. Ellers også nogle gulerødsstave, cherry tomater.. Sukkerærter, eller også de der figen stænger med jordbær smag de er også rigtig gode, og tager lige den søde trang!

Anmeld

1. februar 2010

pipsen

prøv at køre lidt dadler gennem en minihakker sammen med lidt kakao (uden sukker), lidt kokosmel og kokosolie og så rul dem til små kugler i kokosmel og ind i køleskabet... nam nam de tager min sukkertrang 

Anmeld

1. februar 2010

SHERO

ISIS har nogen chokolade knas barer som er ret gode, de har også nogen med jordbær som har fået meget ros, har dog ikke smagt dem. Dem brugte jeg meeeget da jeg var i gang med vægttab inden min graviditet, og kunne lige tage den værste chokoladelyst... :-D De har også nogen småkager som kan anbefaldes og Is... (Is fra ISIS :-D) alt sammen med få kcal og uden sukker...

Ellers har bl.a. kvickly nogen kugler der hedder DeLights, nogen med Brownie smag som smager faaaantastisk, til trods for de er lavet på dadler, figner og sådan... :-)

Selvf er frugt allerbedst, men bare ikke altid det liiige GØR det for en... :-D Jeg har i hvert fald været glad for overstående..

Anmeld

1. februar 2010

Lone Jakobsen

Lone H. skriver:

Okay   - Men Husk at du kun skal tage små stykker af mangoen til at starte med ellers bliver det for meget første gang

Men ja li med Müsli skal du kigge dig meget godt for, for meget af det er bombet med sukker

giver det dårlig mave da?

ja har godt læst på meget af det...det er næsten som slik

Anmeld

1. februar 2010

Lone Jakobsen

tristansmor skriver:

jeg spiser altid en halv rugbrød med noget.. Ellers også nogle gulerødsstave, cherry tomater.. Sukkerærter, eller også de der figen stænger med jordbær smag de er også rigtig gode, og tager lige den søde trang!

troede at fignpålæg var meget usundt? min søn elsker det, men får kun en halv rugbrød med det om dagen.

jeg spiser mange gullerødder til aftensmaden.....så er ikke sikker på at jeg gider spise dem til formiddag også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.