Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tullen85 skriver: ISIS har nogen chokolade knas barer som er ret gode, de har også nogen med jordbær som har fået meget ros, har dog ikke smagt dem. Dem brugte jeg meeeget da jeg var i gang med vægttab inden min graviditet, og kunne lige tage den værste chokoladelyst... :-D De har også nogen småkager som kan anbefaldes og Is... (Is fra ISIS :-D) alt sammen med få kcal og uden sukker... Ellers har bl.a. kvickly nogen kugler der hedder DeLights, nogen med Brownie smag som smager faaaantastisk, til trods for de er lavet på dadler, figner og sådan... :-) Selvf er frugt allerbedst, men bare ikke altid det liiige GØR det for en... :-D Jeg har i hvert fald været glad for overstående..
ISIS har nogen chokolade knas barer som er ret gode, de har også nogen med jordbær som har fået meget ros, har dog ikke smagt dem. Dem brugte jeg meeeget da jeg var i gang med vægttab inden min graviditet, og kunne lige tage den værste chokoladelyst... :-D De har også nogen småkager som kan anbefaldes og Is... (Is fra ISIS :-D) alt sammen med få kcal og uden sukker...
Ellers har bl.a. kvickly nogen kugler der hedder DeLights, nogen med Brownie smag som smager faaaantastisk, til trods for de er lavet på dadler, figner og sådan... :-)
Selvf er frugt allerbedst, men bare ikke altid det liiige GØR det for en... :-D Jeg har i hvert fald været glad for overstående..
nej hvor super...kender jo egentligt godt isis....det vil jeg da prøve
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sukkerfri gajoler er heller ik så slemme.. bare pas på med at spise for mange..
nutche skriver: troede at fignpålæg var meget usundt? min søn elsker det, men får kun en halv rugbrød med det om dagen. jeg spiser mange gullerødder til aftensmaden.....så er ikke sikker på at jeg gider spise dem til formiddag også.
troede at fignpålæg var meget usundt? min søn elsker det, men får kun en halv rugbrød med det om dagen.
jeg spiser mange gullerødder til aftensmaden.....så er ikke sikker på at jeg gider spise dem til formiddag også.
nej, det er det ikke. jeg må ihvertfald gerne spise det, på den kur jeg er på.. Og jeg har altså tabt mig meget selvom jeg har spist det!
Cris skriver: En portion god mysli med yogurt (med smag ligesom jordbære)? Det kunne være, at du er ved at være sulten og derfor får du lyst til en sukker high...
En portion god mysli med yogurt (med smag ligesom jordbære)? Det kunne være, at du er ved at være sulten og derfor får du lyst til en sukker high...
nu har jeg købt cheasy youghurt og musli med 19 procent kostfibre og 3 procent fedt. så prøver jeg det imorgen formiddag når trængen til min daglige snack melder sig
nutche skriver: giver det dårlig mave da? ja har godt læst på meget af det...det er næsten som slik
giver det dårlig mave da?
ja har godt læst på meget af det...det er næsten som slik
Ja kan det give første gang Men det smager godt ( eller det sys jeg )
Lone H. skriver: Ja kan det give første gang Men det smager godt ( eller det sys jeg )
okay....har prøvet at købe en....så nu ser vi
nutche skriver: okay....har prøvet at købe en....så nu ser vi
Okay mmh nu har jeg os lyst til mango igen
Lone H. skriver: Okay mmh nu har jeg os lyst til mango igen
jamen er vilt overrasket.... den smagte jo fantastisk har altid troet at en mango var sådan en besk mærkelig frugt....men synes den var virkelig sød og go....så tak for det super råd
Susan1978 skriver: sukkerfri gajoler er heller ik så slemme.. bare pas på med at spise for mange..
mums....nå ja det var klart en ide
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128