Glædelig mor's dag - fantastiske qvinder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2008

Tikki

Tak for det ;) og i lige måde

Min søde mand og datter er lige kommet ind af døren med en buket røde roser og hvide liljer.....den er bare så fin. Jeg troede ikke, "de" huskede det (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2008

Marco2

Tak og i lige måde.

Jeg er ellers meget imod at mors dag-konceptet. Vil hellere "fejres" som mor på en hvilken som helst anden dag, end en blomster- og chokoladesælgerne dikterer skal være mors dag....

Men det var manden og datteren ligeglad med, så jeg fik et par lækre sommersandaler (L)

AG

Anmeld

11. maj 2008

Anna-Rosa

Arj mand...en hver anledning til at blive fejret herhjemme står jeg på:D
Selvfølgelig havde min familie husket mig (de kunne bare PRØVE på at glemme det) og jeg fik et par super fede sneakers fra Nike med prikker på, og det sødeste kort, som den store af mine piger havde tegnet flotte hjerter på...(L)

Halleluja for morsdag, valentins dag, bryllupsdag, fødselsdag, årsdag......åhr okay så..og fars dag hrmpf! :P

Anmeld

11. maj 2008

Susan1978

Ja glædelig mors dag..

Herhjemme er jeg vist og bare mere til grin end noget andet.

Jeg har husket fars dag lige siden vi fik Ea..

men jannik mener at hvis jeg skal have noget, må det være den dag ungerne selv kan gå ud og købe noget eller lave det selv..

i øvrigt så er han slet ikke hjemme.. han er på fisketur i sverige..

Jeg var til bryllup igår.. og mine forældre passede ungerne. SÅ da jeg kom og hentede dem lidt over middag, havde jeg selvfølgelig blomster med til min mor fra min søs og jeg.. ;)

knus og håber alle i smukke mødre har haft en dejlig dag.

Anmeld

11. maj 2008

Plysbjørnen

Susan1978 skriver:

Ja glædelig mors dag..

men jannik mener at hvis jeg skal have noget, må det være den dag ungerne selv kan gå ud og købe noget eller lave det selv..

Jeg var til bryllup igår.. og mine forældre passede ungerne. SÅ da jeg kom og hentede dem lidt over middag, havde jeg selvfølgelig blomster med til min mor fra min søs og jeg.. ;)

Er ked af at sige det, men jeg synes mig dælerme godt nok at din kære gemal er meget strid... jeg har fået en lille blomst af min kæreste og vores Datter, for finanserne er lidt stramme, men en lille blomst er da dejlig...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 17+5

Anmeld

11. maj 2008

Mikkelmusen

Tinatrold skriver:

Susan1978 skriver:

Ja glædelig mors dag..

Er ked af at sige det, men jeg synes mig dælerme godt nok at din kære gemal er meget strid... jeg har fået en lille blomst af min kæreste og vores Datter, for finanserne er lidt stramme, men en lille blomst er da dejlig...

Ja det er han. Har du læst mit indlæg? Jeg skal være heldig bare for at få alm. fødselsdagsgave...

Anmeld

11. maj 2008

Plysbjørnen

Ja det er han. Har du læst mit indlæg? Jeg skal være heldig bare for at få alm. fødselsdagsgave...

Nej det havde jeg ikke lige læst, men han er også en strid kamel... Ved ikke helt hvad jeg skal sige jeg koger af raseri, tror seriøst jeg havde gjort gengæld... Kan han ikke finde ud af at give dig en gave synes jeg heller ikke du skal give ham en... Og hvis han så brokker sig, ja så er det bare at sige kan jeg ikke få nogen af dig får du heller ikke en af mig... Har han så heller ikke købt en (fødselsdag/julegave) til dig fra jeres (øh) datter? Jeg har vist en dårlig hukommelse, for jeg kan ikke huske om du har en dreng eller en pige...

Anmeld

12. maj 2008

Mikkelmusen

Undskyld jeg var bare lidt sur igår... Jeg elsker ham jo, så håber ikke det bliver forstået forkert.

Nej han har ikke købt noget fra Filuca til jul. Jeg har jo fødselsdag om et par uger, så den chance har han ikke haft endnu.

Anmeld

12. maj 2008

Loggidut

jeg plejer ikke at få oget, men i år fik jeg billetter til lars lilholt koncert...juhuuuu...det er så en farsdagsgave oven i...for jeg ville sgu have den gamle med!

og lidt forsinket glædelig mors dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.