[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Chihuahuamus skriver:[/småt][/f]
Ikke for at lyde ynkelig, men jeg får aldrig gaver af min kæreste så jeg forventer heller ikke nogen idag.
Han har ikke købt gave til fødselsdag, jul, årsdag eller barsel. De første 3 gælder for 2 år...
Hvis jeg vil ha en gave må jeg selv købe den... :'([/citat]
Ej, nu skulle jeg lige til at skrive, hvor ondt jeg har af mig selv, men det er da meget værre! Hvordan kan han ikke købe gave? Gider han ikke, eller glemmer han det?
Her har manden (som stadig ligger og sover) tænkt sig at købe en blomst til sin mor, køre til Randers til et eller andet (åndsvagt) motorcykelåbenhus, lige komme hjem og hjælpe med aftensmad/unger/putning, og derefter flyve ud af døren for at tage til fest. Glædelig mors dag. Sebastian kommer først hjem i eftermiddag - han har nok (på bedstemors anvisninger) plukket et par blomster (helt oppe ved blomsten, så der ingen stilk er) til mig :) Søde dreng. Så her er altså heller ingen forkælelse, morgenmad på sengen osv. Ønsker mig heller ikke gaver men lidt ekstra kram og hjælp til den sædvanlige trummerum.
Knus Line[/citat]
Tja jeg tror lidt det er begge dele. F.eks. til min fødselsdag om et par uger ved jeg han ikke har købt noget, når vi så når 2-3 dage før så har vi jo næsten ingen penge fordi det er sidst i måneden og det samme gælder julen. Jeg har prøvet at forklare ham at så må han gemme lidt penge ind imellem så der er til bare en lille gave, men det glemmer han. Jeg har i øvrigt heller ikke tænkt mig at købe flere gaver til ham. Han får altid gaver på trods af han har glemt det i 2 år. Men nu skal det være slut.
Mors dag er heller ikke en decicderet gave-dag synes jeg. Bare lidt kærlig omsorg og en lille blomst. Men det betragter han sgu også som gave.
Anmeld