Orgasmer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Trolde_mor

Smiler.. Ville lige komme med en lille kommentar - har faktsisk hørt at det er godt for baby når mor får orgasmer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Senia skriver:

Smiler.. Ville lige komme med en lille kommentar - har faktsisk hørt at det er godt for baby når mor får orgasmer?

Hvordan godt for baby??

Jeg tænker at den må ligge og føle sig noget presset, i de mega plukveer jeg får... De snørrer maven helt sammen som en lille bold!!

Stine 26+0

Anmeld

3. februar 2010

Sabrina17 skriver:

Sorry jeg spørger på denne tråd, men faldt lige over du skrev noget med disse små "dun" du har fået på maven

Jeg har dem også, men ved du hvorfor vi får dem?

Jeg er overbevist om at den lille har hår på hovedet og det er derfor jeg har fået dun.. (Min mor var ved at dø af grin da jeg viste hende jeg havde fået dun og spurgte om hun også havde) Det havde hun så ikke og hun har født 5 unger UDEN noget hår på hovedet overhovedet.. Hehe

Knus Sabrina 36+0

Det har jeg også fået!

Og skal til Thailand på Fredag og rende rundt i bikine!!hmm...

Stine 26+0

Anmeld

3. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Tilmeldt skriver:

Det har jeg også fået!

Og skal til Thailand på Fredag og rende rundt i bikine!!hmm...

Stine 26+0

Årh sol og varme

Er slet ikke misunderlig

Hmm, synes det er underligt man får det, har ikke kunne læse mig frem til hvorfor.. Hehe

Anmeld

3. februar 2010

Trolde_mor

Tilmeldt skriver:

Hvordan godt for baby??

Jeg tænker at den må ligge og føle sig noget presset, i de mega plukveer jeg får... De snørrer maven helt sammen som en lille bold!!

Stine 26+0

Når du får en orgasme, oplever man jo stor tilfredsstillelse / glæde, og det kan barnet mærke, og så mærke man jo også sin krop nede omkring barnet..

Er så vidt jeg har forstået sådan det skal forståes.

Lige som barnet mærker når du er ked, kan det jo også mæke når du er glad

Anmeld

3. februar 2010

Ansemusen

Sabrina17 skriver:

Sorry jeg spørger på denne tråd, men faldt lige over du skrev noget med disse små "dun" du har fået på maven

Jeg har dem også, men ved du hvorfor vi får dem?

Jeg er overbevist om at den lille har hår på hovedet og det er derfor jeg har fået dun.. (Min mor var ved at dø af grin da jeg viste hende jeg havde fået dun og spurgte om hun også havde) Det havde hun så ikke og hun har født 5 unger UDEN noget hår på hovedet overhovedet.. Hehe

Knus Sabrina 36+0

Hehe, min læge mente det skyldtes den øgede produktion af østrogen, men hun lød ikke helt skråsikker  Sys det ser tosset ud, men vi griner meget af det herhjemme, især når blusen pludselig ryger op og bukselinningen ned, fordi mor her skal klø på maven NUUU!!! Hihi, synes der sker nogle fantastisk sjove ting med/i kroppen under en graviditet!

Anmeld

3. februar 2010

Ansemusen

Senia skriver:

Når du får en orgasme, oplever man jo stor tilfredsstillelse / glæde, og det kan barnet mærke, og så mærke man jo også sin krop nede omkring barnet..

Er så vidt jeg har forstået sådan det skal forståes.

Lige som barnet mærker når du er ked, kan det jo også mæke når du er glad

Ja det er rigtigt  Når man får en orgasme udløses glædeshormoner (endorfiner) og de går også ned til barnet, som får det godt og rart (ikke forstået som at barnet oplever noget lignende orgasm ellr noget!!) og bliver afslappet i modsætning til når mor er stresset og ked, så får barnt dumm stresshormonr - har det bare selv SÅ dårligt hvis jg bliver stresset ellr ked, fordi jeg følr det går ud over mit barn, så det gælder bare om at prøve at slappe af, selvom det kan være skide svært til tider!

Anmeld

3. februar 2010

Trolde_mor

Ansemusen skriver:

Ja det er rigtigt  Når man får en orgasme udløses glædeshormoner (endorfiner) og de går også ned til barnet, som får det godt og rart (ikke forstået som at barnet oplever noget lignende orgasm ellr noget!!) og bliver afslappet i modsætning til når mor er stresset og ked, så får barnt dumm stresshormonr - har det bare selv SÅ dårligt hvis jg bliver stresset ellr ked, fordi jeg følr det går ud over mit barn, så det gælder bare om at prøve at slappe af, selvom det kan være skide svært til tider!

Nemmerlig

Anmeld

3. februar 2010

Ansemusen

Ansemusen skriver:

Hvad skete der lige for mine trykfejl og manglende bogstaver  

Anmeld

3. februar 2010

Halbschön

Zafir skriver:

Nej altså - det er når man ammer. Og altså, nej, jeg havde ikke ammebh på Min mand syntes det var frækt hehe.

Haha præcis, sådan er det også her! Sikke et springvand babs og nutte kan komme med under sex!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.