Orgasmer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.021 visninger
30 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

JAh, altså, jeg kaster mig sq bare lige ud i det, selv om det er lidt tidligt på morgenene...

Efter jeg er bevet gravid, kan jeg bare ikke komme helt op og ringe mere, når jeg kommer... Det er da stadigvæk rart, men det er ikke så det suser for ørene og stjerner for øjnene mere!  Plus, når jeg så kommer, så bliver min mave helt stenhård og kuglerund, og det er lige som om den trækker sig helt ind, så det kun er rundt lige omkring navlen!! 

Er der nogle der gider komme med en forklaring tak!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Bare mig..

Jamen godmorgen da

Jeg har det på præcis samme måde. Det er da dejligt, men det er heller ikke sådan at jeg drømmer mig langt væk når det sker. Ja jeg ved ikke hvorfor lige med det. Hmm. :/

Men med maven der bliver hård, så er det vidst plukveer der kan komme når man får en orgasme og man er gravid. Det er slet slet ikke noget der sker noget ved, men det er vidst bare en reaktion kroppen kommer med - Og så kan det godt være ubehageligt.

Marikka 25+0

Anmeld

28. januar 2010

mama10

Hvad jeg har læst skulle det være livmorden der trækker sig sammen, lige som plukkeveer og det er meget normalt og skader ik barnet :-) ja det er hvad jeg ved :-)

Anmeld

28. januar 2010

Low

Tilmeldt skriver:

JAh, altså, jeg kaster mig sq bare lige ud i det, selv om det er lidt tidligt på morgenene...

Efter jeg er bevet gravid, kan jeg bare ikke komme helt op og ringe mere, når jeg kommer... Det er da stadigvæk rart, men det er ikke så det suser for ørene og stjerner for øjnene mere!  Plus, når jeg så kommer, så bliver min mave helt stenhård og kuglerund, og det er lige som om den trækker sig helt ind, så det kun er rundt lige omkring navlen!! 

Jeg har det også på samme måde.. Og ja det er plukveer, de er helt ufarlige . Når jeg er sammen med ham som har gjort mig gravid og jeg får en orgasme så får jeg ubehalige plukveer og det er så nederen når man får en lækker orgasme som bliver afbrudt af ubehalige plukveer. Men det skulle vist være normalt..

20+2

Anmeld

28. januar 2010

Sisley

Tilmeldt skriver:

Hvor langt er du i graviditeten? I begyndelsen skulle jeg også lige vende mig til den nye fornemmelse i maven og underlivet (det kunne næsten gøre ondt) og måske får det ens tanker lidt væk fra orgasmen, så den ikke opleves ligeså intenst. Jeg er nu i 26. uge og maven bliver stadig hård - men orgasmerne er blevet bedre end de nogensinde har været før!

Anmeld

28. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså da jeg var gravid med Idun var der ingen problemer. Altså - selvføglelgi blev det mindre akrobatisk med tiden, men så tilgengæld bagefter

Det er altså mega sjovt at få orgasme, når det stor ud af babser og det hele på en gang hehe ...

Anmeld

28. januar 2010

lillemunk

Smiler ... kan jo ikke prale med jeg får sex nu..... suk... men kan huske det fra jeg var gravid med piger....
ingen stjerner eller bang når jeg kom, det var så skuffende...
Det du mærker er helt sikkert en plukve og de er ganske ufarlige...

Anmeld

28. januar 2010

lillemunk

Zafir skriver:

Altså da jeg var gravid med Idun var der ingen problemer. Altså - selvføglelgi blev det mindre akrobatisk med tiden, men så tilgengæld bagefter

Det er altså mega sjovt at få orgasme, når det stor ud af babser og det hele på en gang hehe ...

Griner af dit indlæg... hvor kan jeg bare huske det.....

Anmeld

28. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Det er livmoderen der trækker sig sammen, ligesom plukveer og de betyder ingenting

Men ved mig er det anderledes!! Jeg eeeeeelsker mine orgasmer og de er sååååh gode og de har aldrig været bedre - glæder mig ikke just til jeg har født, tænk hvis de bliver "ligesom før" igen.. Hehe

Og så kan jeg komme mange gange, hvor jeg før kun har kunnet højest 2 gange i en omgang

Knus Sabrina 35+1

Anmeld

28. januar 2010

AHA, så det er sådan plukveer føles!!!

Det føles sq ubehageligt...Det er lige på grænsen til at det gør ondt!  Der er fa'me ikke meget ved at knalde mere, når 'bonusen' er så sløj!!  jeg er i uge 27, og synes ik det er blevet hverken værre eller bedre, siden uge 15 ca, hvor jeg begyndte at lægge mærke til det!!  Håber satme det bliver back to bacis igen, ellers synes jeg godt nok jeg har opfret mig meget for lille-babyen!!

Tak for jeres svar, selvom det var lidt tidligt på morgenen!!hehe..

Stine 26+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.