Orgasmer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

Sisley skriver:

Hvor langt er du i graviditeten? I begyndelsen skulle jeg også lige vende mig til den nye fornemmelse i maven og underlivet (det kunne næsten gøre ondt) og måske får det ens tanker lidt væk fra orgasmen, så den ikke opleves ligeså intenst. Jeg er nu i 26. uge og maven bliver stadig hård - men orgasmerne er blevet bedre end de nogensinde har været før!

ja, lige præcis.. Tankerne forsvinder næsten fra det man har gang i!  Det er faktisk lige som du beskriver det!!

Jeg er i uge 27..

Stine 26+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Vidunderligeunger

Zafir skriver:

Altså da jeg var gravid med Idun var der ingen problemer. Altså - selvføglelgi blev det mindre akrobatisk med tiden, men så tilgengæld bagefter

Det er altså mega sjovt at få orgasme, når det stor ud af babser og det hele på en gang hehe ...

say what? skal man nu til at have BH på når man dyrker sex?? og hvor langt var det henne i graviditeten?? 

Anmeld

28. januar 2010

Diana...

Det var præcis det samme her.

Knus Diana

Anmeld

28. januar 2010

BlyViol skriver:

say what? skal man nu til at have BH på når man dyrker sex?? og hvor langt var det henne i graviditeten?? 

Haha... Ja, det lyder sq vildt nok!!

Stine 26+1

Anmeld

28. januar 2010

Ansemusen

Jeg har ingen problemer, er tværtimod meget mere følsom både hvad bryster angår og dernede og orgasmerne er lige så skønne som altid! Eneste forskel er den øgede sexlyst og følsomhed, hvilket jo er skønt!

Skriver ikke for at 'prale' eller trampe rundt i jeres nød, men for at give en anden side af sagen ;o) Jeg tror begge dele er helt normalt!

Anmeld

28. januar 2010

Ansemusen skriver:

Jeg har ingen problemer, er tværtimod meget mere følsom både hvad bryster angår og dernede og orgasmerne er lige så skønne som altid! Eneste forskel er den øgede sexlyst og følsomhed, hvilket jo er skønt!

Skriver ikke for at 'prale' eller trampe rundt i jeres nød, men for at give en anden side af sagen ;o) Jeg tror begge dele er helt normalt!

Hehe... Det var sguda egentligt rart at hører noget positivt!!

Anmeld

28. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
BlyViol skriver:

Nej altså - det er når man ammer. Og altså, nej, jeg havde ikke ammebh på Min mand syntes det var frækt hehe.

Anmeld

2. februar 2010

Ansemusen

Jeg lakterer allerede , gjorde det vist fra uge 19. Men det er heldigvis kun om natten mens jeg sover og ikke under sex, so far! Har heldigvis ikke en sart kæreste - han synes eksempelvis at mine lyse hår på maven, som jeg har fået efter jeg blev gravid, er vildt søde  Mystisk, men heldigt for mig

Mine orgasmer er ikke blevet ringere, men færre. Tidligere kunne jeg komme mange flere gange undet ét samleje, det kniber nu at nå mere end to. Men skal vist ikke klage, og det gør jeg heller ikke, nyder bare at jeg har fået mere lyst (i nat måtte jeg vække ham, fordi jeg blev horny af at lave hurtige knibeøvelser - noget I andre har oplevet? For så kan al den kniben da blive rigtig sjovt, haha!

Anmeld

3. februar 2010

Ansemusen skriver:

Jeg lakterer allerede , gjorde det vist fra uge 19. Men det er heldigvis kun om natten mens jeg sover og ikke under sex, so far! Har heldigvis ikke en sart kæreste - han synes eksempelvis at mine lyse hår på maven, som jeg har fået efter jeg blev gravid, er vildt søde  Mystisk, men heldigt for mig

Mine orgasmer er ikke blevet ringere, men færre. Tidligere kunne jeg komme mange flere gange undet ét samleje, det kniber nu at nå mere end to. Men skal vist ikke klage, og det gør jeg heller ikke, nyder bare at jeg har fået mere lyst (i nat måtte jeg vække ham, fordi jeg blev horny af at lave hurtige knibeøvelser - noget I andre har oplevet? For så kan al den kniben da blive rigtig sjovt, haha!

Haha... Det skal jeg da lige ha prøvet af!!

Stine 27+0

Anmeld

3. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Ansemusen skriver:

Sorry jeg spørger på denne tråd, men faldt lige over du skrev noget med disse små "dun" du har fået på maven

Jeg har dem også, men ved du hvorfor vi får dem?

Jeg er overbevist om at den lille har hår på hovedet og det er derfor jeg har fået dun.. (Min mor var ved at dø af grin da jeg viste hende jeg havde fået dun og spurgte om hun også havde) Det havde hun så ikke og hun har født 5 unger UDEN noget hår på hovedet overhovedet.. Hehe

Knus Sabrina 36+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.