Betyder størrelsen noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Kruse90

Mig med maven skriver:

Det er da det i skal. Her er MIN lille prinsesse...

gud hvor er hun dejlig
tillykke med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Halbschön

wamse skriver:

Mine 3 har vejet 2900, 3900 og 4350 og det var ikke mere svært eller mere smertefuldt at føde dem når de var større end den første. Men Lærke, som var den største, brækkede dog kravebenet, men om det var fordi hun var stor eller hvorfor ved jeg ikke.

Kan det være fordi at hun havde en arm med ud? Jeg fødte nemlig en stor dreng på 4570 her i oktober, hvor han havde den ene arm med ud da han blev født, og der blev han tjekket lige efter fødslen af en læge om kravebenet eller skulderen var brækket. Og igen et par dage efter da vi blev udskrevet...

Anmeld

3. februar 2010

Trolde_mor

Det er da det i skal. Her er MIN lille prinsesse...

Ingen erfaringer herfra (endnu), men måtte da lige kommentere billedet af den smukke prinsesse.

Hun er da bare for lækker som hun ligger der, i sit fine tøj

Anmeld

3. februar 2010

MorTilMaya

Min Maya , vejede 3020 og var 50 lang . Hun var ude efter kun 25 minutter med presseveer , som min jordmor sagde var hurtigt , eftersom jeg var førstegangsfødende ,

Anmeld

3. februar 2010

DKA

Jeg var førstegangsfødende og fødte en stor pige på 4430 gram og 54 cm. kun 3 timer og 40 min. efter første ve - Så tror det ligemeget om det store eller små børn..

Knus

Anmeld

3. februar 2010

tristansmor

Tristan var en stor dreng på 3850g og 53cm.. & han var ude efter 3 presseveer! Fødslen varede ialt kun 3 timer og 10 min!

Anmeld

3. februar 2010

wamse

Renée88 skriver:

Kan det være fordi at hun havde en arm med ud? Jeg fødte nemlig en stor dreng på 4570 her i oktober, hvor han havde den ene arm med ud da han blev født, og der blev han tjekket lige efter fødslen af en læge om kravebenet eller skulderen var brækket. Og igen et par dage efter da vi blev udskrevet...

Hmm jeg kan simpelthen ikke huske om det var det, men mener det var fordi jm ikke nåede at dreje hende, da hovedet var ude, og jeg så pressede inden hun egentlig var på plads til det.

Anmeld

3. februar 2010

oo

min svigermor var ved at dø af fødslen af Søren, han var GIGANTISK...seriøst jeg har set billeder af ham som spæd og han er større end jeg var sm 1-årig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.