En samled veje dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Eva skriver:

Åh, hvor kan jeg godt forstå at du holder ham hjemme...det gæstedagplejesystem er bare slet ikke mig hellere...

Øv, her er der ikke ryddet, så jeg tør bare ikke løbe, men kan næsten mærke hvordan det slasker mere og mere...øvøv...

Men vi må altså igang, sommeren skulle gerne være sådan at man kan gå i lidt mindre tøj uden det er for træls...

Knus..

han har før været i gæste dp, men det har været hos dem han kender... De er ialt 6 dp i den landsby og de render sammen konstant, så der kender han dem alle...

men fordi vi var sent ude om vi havde behov for det eller ej, er han blevet skubbet helt ud.

Går også i store klude for at folkk ikke skal se eller komme med en eller anden bavianrøv til kommentar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Honningblomst

Frederic's moar skriver:

han har før været i gæste dp, men det har været hos dem han kender... De er ialt 6 dp i den landsby og de render sammen konstant, så der kender han dem alle...

men fordi vi var sent ude om vi havde behov for det eller ej, er han blevet skubbet helt ud.

Går også i store klude for at folkk ikke skal se eller komme med en eller anden bavianrøv til kommentar...

Øv, vi må igang....

Mine har aldrig været i gæstedagpleje, men de havde også mere end rigeligt med at skulle være i dp, så jeg valgte simpelthen helt at droppe de kom ud i gæstedagpleje.

Anmeld

15. februar 2010

otlitrom

Fandt i en fast vejedag?

Jeg bliver vejet hver mandag de næste 10 uger, vi har et vægtkonsulent-projekt på mit uddannelsessted.

Synes der har været mange tråde oppe om vejedage, hvor der ikke er kommet noget på. Vi kunne lave det ligesom test-listerne i prøver at blive gravid-gruppen? Så kan man evt. opdatere den dag i ugen, man selv har valgt at veje. Jeg kan jo godt skrive på en mandag, og en anden om onsdagen... Det er jo ikke dagen, men vægttabet der er i fokus. Bare et forslag! Hvad siger I?

Anmeld

16. februar 2010

hc=k

kitty skriver:

Fandt i en fast vejedag?

Jeg bliver vejet hver mandag de næste 10 uger, vi har et vægtkonsulent-projekt på mit uddannelsessted.

Synes der har været mange tråde oppe om vejedage, hvor der ikke er kommet noget på. Vi kunne lave det ligesom test-listerne i prøver at blive gravid-gruppen? Så kan man evt. opdatere den dag i ugen, man selv har valgt at veje. Jeg kan jo godt skrive på en mandag, og en anden om onsdagen... Det er jo ikke dagen, men vægttabet der er i fokus. Bare et forslag! Hvad siger I?

Jeg synes det er en rigtig god ide jeg vil meget gerne være med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.