Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger..
Kan vi herinde ikke lave en dato om en måned fx. hvor vi sætter os et mål hver for sig om hvor meget vi regner med og have tabt os og så skriver det ned når vi så er nået til den dato, på den måde motivere vi lidt hinanden til og holde det?Kunne det forståes?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det lyder som en rigtig god ide..!! men lige efter jeg havde født havde jeg tabt alle kiloene igen..! så jeg ligner mig selv.. men med en underlig lille delle på maven...
men vil gerne være med til at motivere andre...
Gittemor09 skriver: Det lyder som en rigtig god ide..!! men lige efter jeg havde født havde jeg tabt alle kiloene igen..! så jeg ligner mig selv.. men med en underlig lille delle på maven... men vil gerne være med til at motivere andre...
Hehe trænger nemlig til at nogen hjælper og motivere mig lidt..
MaleneS skriver: Hehe trænger nemlig til at nogen hjælper og motivere mig lidt..
jamen det kan jeg da godt prøve at hjælpe dig med
Ingen der vil være med?
** ** ** ** MaleneS ** ** ** **
Jo, jeg vil gerne...jeg skal tabe de 5 kilo som jeg har truet med længe...der er røget to kilo men det gjorde der hurtigt og nu står det bare stille...så jeg er med på den..
Knus eva.
Okay
Jeg vil nemlig også sige 5 kg..
MaleneS skriver: Okay Jeg vil nemlig også sige 5 kg.. ** ** ** ** MaleneS ** ** ** **
Det skulle vi kunne nappe på en måned, så vi er helt fit når vi går ind i foråret...
Lige præcis man har jo lov og håbe.. :)
MaleneS skriver: Lige præcis man har jo lov og håbe.. ** ** ** ** MaleneS ** ** ** **
Lige præcis man har jo lov og håbe..
Hvis man vil det, så kan man jo...men det er også så kedeligt hvis ikke der er dage man kan spise som man har lyst, eller i hvert fald bare lidt af det...
Knus..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128