En samled veje dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

ja man må gerne synde en gang imellem..

** ** ** ** MaleneS ** ** ** **

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Hvad dag skal vi sige?

** ** ** ** MaleneS ** ** ** **

Anmeld

31. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Hejsa...

Kan én mere nå at være med? er ved at være SÅ træt af mit blæver og at jeg stadig ligner en der er i 6 mdr.

Mangler virkelig et los bag i, har været en fitness tosse før vi fik barn, men det er godt nok forsvundet. Og det ligger i gå afstand..

Undskyldinger har jeg nok af .... Men føler virkelig at det er en djævel der konstant sætter en kæp i hjulet, hver gang jeg lige er kommet godt igang. Kører som autoredder og vejret har givet 12-15 timers arbejde hverdag osv...

Ved godt det gælder om at priotere, men syntes det er tisse hårdt kun at se prinsen 1½ time hver dag, da han som regl er puttet når jeg endelig kommer hjem fra arbejde. Så weekend bliver brugt på at indhente det savn jeg bygger op..

Skal godt nok under kniven her den 10 og være 4 uger i gips, så satser på at der der kun bliver lavet styrketræning og ikke det vilde med at svede som en flodhest der lige har brudt vand overfladen.

Anmeld

31. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Frederic's moar skriver:

Hejsa...

Kan én mere nå at være med? er ved at være SÅ træt af mit blæver og at jeg stadig ligner en der er i 6 mdr.

Mangler virkelig et los bag i, har været en fitness tosse før vi fik barn, men det er godt nok forsvundet. Og det ligger i gå afstand..

Undskyldinger har jeg nok af .... Men føler virkelig at det er en djævel der konstant sætter en kæp i hjulet, hver gang jeg lige er kommet godt igang. Kører som autoredder og vejret har givet 12-15 timers arbejde hverdag osv...

Ved godt det gælder om at priotere, men syntes det er tisse hårdt kun at se prinsen 1½ time hver dag, da han som regl er puttet når jeg endelig kommer hjem fra arbejde. Så weekend bliver brugt på at indhente det savn jeg bygger op..

Skal godt nok under kniven her den 10 og være 4 uger i gips, så satser på at der der kun bliver lavet styrketræning og ikke det vilde med at svede som en flodhest der lige har brudt vand overfladen.

Ja self kan du nå det, hvad er din forventning du har tabt om en måneds tid?

Anmeld

31. januar 2010

MaleneS skriver:

Ja self kan du nå det, hvad er din forventning du har tabt om en måneds tid?

ihvertfald 3 kg.

Det er nok lidt højt sat da der gerne skulle komme mere muskelmasse.

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

Frederic's moar skriver:

ihvertfald 3 kg.

Det er nok lidt højt sat da der gerne skulle komme mere muskelmasse.

Sådan har jeg det også,...men  eftersom jeg ikke kan løbe i det her møgvejr, så skal vægten bare helt ned og så ryger der jo lige de der ekstra på når jeg giver den gas med at løbe....savner det fanme så meget,..

Knsu og go' vind..

Anmeld

31. januar 2010

hc=k

Uha jeg vil meget gerne være med

Jeg mangler at tabe 14 kg i alt så mon ikke de 3-4 kg på 1 måned er fair..

Anmeld

31. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Jeg kan sq ikke finde ud af og løbe..

Men hva dag sys i vi skal?

Anmeld

31. januar 2010

Eva skriver:

Sådan har jeg det også,...men  eftersom jeg ikke kan løbe i det her møgvejr, så skal vægten bare helt ned og så ryger der jo lige de der ekstra på når jeg giver den gas med at løbe....savner det fanme så meget,..

Knsu og go' vind..

Her er cykelstier og fortorve ryddet og solen skinner, så jeg har ingen undskyldning for ikke at sætte frederic i jogger'n og så afsted...

Ville virkelig gerne smide de 12-14 kg...

Satser på at de første 14 dage i gips bliver til gåture med prinsen om formiddagen og muligvis træne lidt når farmand er kommet hjem...

For han skulle ellers have været i gæste dp i uge 6-7 hos en fremmed dame, det skal han bare ikke. Så holder ham hjemme istedet...

Tak og i lige måde...

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

Frederic's moar skriver:

Her er cykelstier og fortorve ryddet og solen skinner, så jeg har ingen undskyldning for ikke at sætte frederic i jogger'n og så afsted...

Ville virkelig gerne smide de 12-14 kg...

Satser på at de første 14 dage i gips bliver til gåture med prinsen om formiddagen og muligvis træne lidt når farmand er kommet hjem...

For han skulle ellers have været i gæste dp i uge 6-7 hos en fremmed dame, det skal han bare ikke. Så holder ham hjemme istedet...

Tak og i lige måde...

Åh, hvor kan jeg godt forstå at du holder ham hjemme...det gæstedagplejesystem er bare slet ikke mig hellere...

Øv, her er der ikke ryddet, så jeg tør bare ikke løbe, men kan næsten mærke hvordan det slasker mere og mere...øvøv...

Men vi må altså igang, sommeren skulle gerne være sådan at man kan gå i lidt mindre tøj uden det er for træls...

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.