Hvad har de nu på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2008

bette

Eller åben vinduet - edderbamserne spiser ikke børn... de er bare klamme - ikke farlige!

Marie

jeg er nu sikker på at edderbasserne... eller uhyrene som jeg kalder dem.. kan æde mig.. puha de er vamle.. godt jeg bor sammen med min mand... ellers tror jeg ikke der blev luftet ud (i min gamle lejlighed tapede jeg revner til.. haaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2008

bette

ups

Anmeld

10. maj 2008

Mikkelmusen

ivfmarie skriver:

Chihuahuamus skriver:

...Men hun kan jo heller ikke sove kun i ble vel??

Jeg har tit puttet ungerne bare i ble (altså ikke mig i ble!) og med en undertrøje uden ærmer i vognen. Jeg kigger lidt til dem mens de sover, og lægger evt en stofble over lårbasserne hvis de bliver kølige under luren. Og de må selvfølgelig ikke stå hvor det blæser hvis ikke de har tøj på!

Marie

Jeg må investere i små undertrøjer. Synes bare kun man ser de større størrelser i butikkerne. Hvor tror du jeg kan købe dem?

Anmeld

10. maj 2008

Mikkelmusen

bettemouse skriver:

Chihuahuamus skriver:

Filuca sover i kortærmet body i vognen og i sengen. Hun koger simpelthen i mere tøj. Idag var den så slem at hun vågnede fordi hun svedte så meget at bodyen var helt våd på ryggen.

Jeg tror sgu hun er viking for hun sveder meget og render meget rundt i body+sokker (kravler vel og mærke). Der skal ikke meget til før hun er for varm i alm tynd bluse/t-shirt og tynde bukser eller strømpebukser...

Jeg ville egentlig ha lavet et lign. indlæg for jeg ville godt køle hende lidt i vognen. Men hun kan jo heller ikke sove kun i ble vel??

tja mikkel sover kun i ble.. eller et par underbukser.. han gennem sveder også sin body hvis han har sådna en på i seng

Okay så må jeg da prøve at tage den af hende og tjekke om hun bliver for kold. Tak :)

Anmeld

11. maj 2008

bette

Chihuahuamus skriver:

ivfmarie skriver:

Chihuahuamus skriver:

...Men hun kan jo heller ikke sove kun i ble vel??

Jeg har tit puttet ungerne bare i ble (altså ikke mig i ble!) og med en undertrøje uden ærmer i vognen. Jeg kigger lidt til dem mens de sover, og lægger evt en stofble over lårbasserne hvis de bliver kølige under luren. Og de må selvfølgelig ikke stå hvor det blæser hvis ikke de har tøj på!

Marie

Jeg må investere i små undertrøjer. Synes bare kun man ser de større størrelser i butikkerne. Hvor tror du jeg kan købe dem?
i bilka og i tøj og sko er der i deres størrelser.. kig efter mærket steffens..

Anmeld

11. maj 2008

Mikkelmusen

tusind tak bettemouse.

Anmeld

11. maj 2008

Marco2

Emily har ligget hele dagen kun i en langærmet body. Vi har smidt tæpper, dyner sækkestol og solvogn ned i haven under de store træer, så der er skygge, og der har vi leget og hygget hele dagen. Kravler hun ud over tæppet, skader hun ikke knæene fordi der kun er græs. Når hun ligger i barnevognen til lur, ligger hun enten kun i body'en og måske et dynebetræk over, men ingen dyne... Om natten ligger hun i natdragt, men hun sparker så meget med benene at dynen ryger af, så det er stort set det eneste hun ligger i. AG - ææælsker sommeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.