[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f]
Gips - så har de da alt for meget tøj på. Ligenu ligger de i natdragter med dynen halvt ved siden af, og værelset er også varmt. Jeg har åbnet døren til gangen, men kan ikke li' at åbne vinduet, fordi jeg har en fobi for edderkopper, der kravler ind og hen på mine børn - de er altså store herude :$
Jeg må hellere kigge til dem. Tror I jeg skal tage noget tøj af dem? Signe er blevet forkølet og snotter, så jeg vil jo heller ikke have at hun fryser, men hun er så godt nok den varme af de to - sveder tit...
I barnevognen sover de i deres alm. tøj, altså bukser og trøje, og så bare dynen til at kramme lidt, men de ligger jo så også ved siden af hinanden...
KNus Line - der vist lige skal have overvejet det med tøj en ekstra gang.[/citat]
Børn er jo forskellige... nogen er mere hotte end andre. Mine unger er brandvarme - selv i vinters sov de bare i en langærmet trøje med hue og vanter.
Hvis dine unger er vant til mere tøj - så har de det sikkert fint nu. Mærk på dem mens de sover, og syns du at de føles varme, så giv dem lidt mindre på.. Eller åben vinduet - edderbamserne spiser ikke børn... de er bare klamme - ikke farlige!
Marie
Anmeld