Hvad har de nu på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. maj 2008

linemus

Dejligt med den varme, men hvad så med de små, når de skal sove? Hvad har jeres på i barnevognen? Og hvad har de på om natten?

Knus Line - med børn der har lidt svært ved at sove her til aften pga. varmen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2008

bette

om natten har mikkel kun ble på.. og det er endda stadig for varmt for ham..
hans værelse vender desværre den vej hvor solen går ned.. så der er hedt derinde.. og jeg kan ikke rigtig gøre så meget andet end at åbne vinduer som ikke rigtig hjælper da det er varm luft der kommer ind :@
i barnevognen.. der har han bare et par shorts og en kortærmet.. eller en body og et par short.. og så et tæppe over..

det er så synd for de små at det er så frygteligt varmt nu.. de mister appetiten og kan ik sove.. altså altså

Anmeld

10. maj 2008

heaven

lasse sover kun i body både i vogn og i sin seng om aftenen.... har godt nok stadig dyne på, men sparker den som regl af.... når han så sover, lægger jeg den løst over ham igen:P

Jannie

Anmeld

10. maj 2008

ivfmarie

t-shirts - både nat og i vogn.
Evt med et tyndt tæppe i vognen. De har stadig dyne på om natten, men vi kan også gøre værelset friskt og køligt

Marie - med kaffe og en kæmpe plade chokolade!!

Anmeld

10. maj 2008

Muffinmus

kortærmet body i hans sovepose i sengen med vinduet på klem..og også i vognen med sommerdynen liggende tæt til hans ene side.
Er lidt i tvivl om jeg skal skrotte den tynde sovepose og så bare give ham en heldragt på og et tyndt tæppe at putte med i armene.
Han sparker ALT af sig nemlig 2 sek efter han får det over sig..helt håbløst.

Anmeld

10. maj 2008

Mikkelmusen

Filuca sover i kortærmet body i vognen og i sengen. Hun koger simpelthen i mere tøj. Idag var den så slem at hun vågnede fordi hun svedte så meget at bodyen var helt våd på ryggen.

Jeg tror sgu hun er viking for hun sveder meget og render meget rundt i body+sokker (kravler vel og mærke). Der skal ikke meget til før hun er for varm i alm tynd bluse/t-shirt og tynde bukser eller strømpebukser...

Jeg ville egentlig ha lavet et lign. indlæg for jeg ville godt køle hende lidt i vognen. Men hun kan jo heller ikke sove kun i ble vel??

Anmeld

10. maj 2008

linemus

Gips - så har de da alt for meget tøj på. Ligenu ligger de i natdragter med dynen halvt ved siden af, og værelset er også varmt. Jeg har åbnet døren til gangen, men kan ikke li' at åbne vinduet, fordi jeg har en fobi for edderkopper, der kravler ind og hen på mine børn - de er altså store herude :$ Jeg må hellere kigge til dem. Tror I jeg skal tage noget tøj af dem? Signe er blevet forkølet og snotter, så jeg vil jo heller ikke have at hun fryser, men hun er så godt nok den varme af de to - sveder tit... I barnevognen sover de i deres alm. tøj, altså bukser og trøje, og så bare dynen til at kramme lidt, men de ligger jo så også ved siden af hinanden... KNus Line - der vist lige skal have overvejet det med tøj en ekstra gang. Så - nu har jeg åbnet vinduet derinde....

Anmeld

10. maj 2008

bette

Chihuahuamus skriver:

Filuca sover i kortærmet body i vognen og i sengen. Hun koger simpelthen i mere tøj. Idag var den så slem at hun vågnede fordi hun svedte så meget at bodyen var helt våd på ryggen.

Jeg tror sgu hun er viking for hun sveder meget og render meget rundt i body+sokker (kravler vel og mærke). Der skal ikke meget til før hun er for varm i alm tynd bluse/t-shirt og tynde bukser eller strømpebukser...

Jeg ville egentlig ha lavet et lign. indlæg for jeg ville godt køle hende lidt i vognen. Men hun kan jo heller ikke sove kun i ble vel??

tja mikkel sover kun i ble.. eller et par underbukser.. han gennem sveder også sin body hvis han har sådna en på i seng

Anmeld

10. maj 2008

ivfmarie

Chihuahuamus skriver:

...Men hun kan jo heller ikke sove kun i ble vel??

Jeg har tit puttet ungerne bare i ble (altså ikke mig i ble!) og med en undertrøje uden ærmer i vognen. Jeg kigger lidt til dem mens de sover, og lægger evt en stofble over lårbasserne hvis de bliver kølige under luren. Og de må selvfølgelig ikke stå hvor det blæser hvis ikke de har tøj på!

Marie

Anmeld

10. maj 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Gips - så har de da alt for meget tøj på. Ligenu ligger de i natdragter med dynen halvt ved siden af, og værelset er også varmt. Jeg har åbnet døren til gangen, men kan ikke li' at åbne vinduet, fordi jeg har en fobi for edderkopper, der kravler ind og hen på mine børn - de er altså store herude :$ Jeg må hellere kigge til dem. Tror I jeg skal tage noget tøj af dem? Signe er blevet forkølet og snotter, så jeg vil jo heller ikke have at hun fryser, men hun er så godt nok den varme af de to - sveder tit... I barnevognen sover de i deres alm. tøj, altså bukser og trøje, og så bare dynen til at kramme lidt, men de ligger jo så også ved siden af hinanden... KNus Line - der vist lige skal have overvejet det med tøj en ekstra gang.[/citat] Børn er jo forskellige... nogen er mere hotte end andre. Mine unger er brandvarme - selv i vinters sov de bare i en langærmet trøje med hue og vanter. Hvis dine unger er vant til mere tøj - så har de det sikkert fint nu. Mærk på dem mens de sover, og syns du at de føles varme, så giv dem lidt mindre på.. Eller åben vinduet - edderbamserne spiser ikke børn... de er bare klamme - ikke farlige! Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.