Til Jer piger som selv tænker på brystløft....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2010

steph0804

Hej Eva, Jeg vil også meget gerne se. Jeg skal helt sikkert også have lavet bryster når jeg er færdig med at føde børn, har ret store bryster så jeg tror bestemt ikke de er noget kønt syn når jeg forhåbenligt har født et par børn mere engang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Honningblomst

steph0804 skriver:

Hej Eva, Jeg vil også meget gerne se. Jeg skal helt sikkert også have lavet bryster når jeg er færdig med at føde børn, har ret store bryster så jeg tror bestemt ikke de er noget kønt syn når jeg forhåbenligt har født et par børn mere engang

Åh, mine var også så store engang...så fik jeg børn og tabte mig og så var der nogen der tog fyldet og lod indpakningen være... men måske dine bryster ikke bliver ødelagt det er jo ikke alle det sker for..

Sender lige koden til dig...

Knus..

Anmeld

30. januar 2010

steph0804

Eva skriver:

Åh, mine var også så store engang...så fik jeg børn og tabte mig og så var der nogen der tog fyldet og lod indpakningen være... men måske dine bryster ikke bliver ødelagt det er jo ikke alle det sker for..

Sender lige koden til dig...

Knus..

Hold da op Eva... arret er da super flot og resultatet... Wow! Helt klart om jeg også skal have det gjort om nødvendigt, Super flot!!

Anmeld

30. januar 2010

Honningblomst

steph0804 skriver:

Hold da op Eva... arret er da super flot og resultatet... Wow! Helt klart om jeg også skal have det gjort om nødvendigt, Super flot!!

Mange tak.. ja, det er så vildt de kan det...og jeg vil gerne vise at man da bestemt ikke skal være nervøs for at få det gjort.

Der er en anden bruger herinde der også har fået det lavet og hendes er også smukke....så man skal virkelig ikke frygte det og slet ikke hvis udgangspunktet er skidt, så kan det jo kun blive bedre..

Knus..

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

tak for alle søde breve....jeg glæder mig vildt til at se Jeres før og efter billeder, alle jer der skal have det lavet, før eller senere...

Knus fra det smukke snevejr på falster...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.