Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nu er der gået over et år fra jeg fik lavet mine og flere har spurgt om ar...så har lige smidt et par billeder ind, så kan I se arret...
Nå, men bare lige til dem jeg skrev med omkring ardannelse osv...for jeg synes ikke de ar er så slemme... så det skal ikke afskrække nogen...
Knus Eva...med tandpine...pis og øv...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uuuu jeg vil godt se..
Når nummer 2 snart kommer til verden, og jeg har fået tabt mine kilo, så skal jeg i hvert fald have lavet et løft..
Har hele tiden lovet mig selv at få dem lavet når jeg er færdig med børn, og er tilbage på min vægt
Kristina V skriver: Uuuu jeg vil godt se.. Når nummer 2 snart kommer til verden, og jeg har fået tabt mine kilo, så skal jeg i hvert fald have lavet et løft.. Har hele tiden lovet mig selv at få dem lavet når jeg er færdig med børn, og er tilbage på min vægt
Kan jeg godt forstå du vil... altså hvis ikke du er tilfreds...mange er bekymrede om arrene, men synes ikke de betyder det store...
Knus..
Jeg vil os meget gerne se. ved at jeg skal ha lavet et i fremtiden, men nok først efter børn
kiroo skriver: jeg ville meget gerne se.. har du kun fået lavet bryst løft, eller er der også puttede lidt "lækkert" fyld i.. kitt - som håber på at få sparet sammen til et løft i nærmer fremtid, for de gør sku ondt
jeg ville meget gerne se.. har du kun fået lavet bryst løft, eller er der også puttede lidt "lækkert" fyld i.. kitt - som håber på at få sparet sammen til et løft i nærmer fremtid, for de gør sku ondt
hej...
nej, jeg fik bare løftet en meget meget laaaaaaang E/F skål op til en lille fiks model...
sender dig lige koden...
Og ja, de bliver lidt triste efter fødsler og amning, desværre...i hvert fald for mange af os..
Eva skriver: hej... nej, jeg fik bare løftet en meget meget laaaaaaang E/F skål op til en lille fiks model... sender dig lige koden... Og ja, de bliver lidt triste efter fødsler og amning, desværre...i hvert fald for mange af os.. Knus..
Jeg vil også meget gerne se , mine bryster er blevet så laaaange så overvejer det
kiroo skriver: jeg havde også de flotteste bryster inden amningen, men efter amningen ved første barn gik det ned af.. så når jeg er færdig her anden gang er det største ønske et løft.. de er så lange at jeg ikke kan bukke mig ned uden de triller ud..
jeg havde også de flotteste bryster inden amningen, men efter amningen ved første barn gik det ned af.. så når jeg er færdig her anden gang er det største ønske et løft.. de er så lange at jeg ikke kan bukke mig ned uden de triller ud..
Sådan havde jeg det også...det er så trist, især når man nu har haft nogle flotte nogle...men det kan du jo få igen..
Overvejer det selv engang når jeg har fået alle de børn jeg skal have.. Hvor sidder arret ved et løft? Har kun set ar efter fyld af brysterne..?
@spire
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128