Til Jer piger som selv tænker på brystløft....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Honningblomst

marikka skriver:

Jeg bliver simpelthen nødt til at kommenterer hvor flot du er blevet. Det er helt fantastisk. Jeg er fuldstændig mundlam. Hvis dine billeder før og efter var blevet vist i sådan noget tvshop, havde jeg aldrig nogensinde troet en disse på det var rigtigt. Det er jo enormt meget forandring der er sket. Ja jeg må sige, det er jeg helt rindt på gulvet over. Virkelig!!!

Tilbage til brysterne, ( ) det er blevet et rigtig godt resultat. Jeg vil lige vise min mor brystresultatet. Tror hun bliver rigtig glad for  at se et "rigtigt" resultat

Hihi...ja, det kan da godt være man så ville tro der var manipuleret med det, men det er der nu ikke..en masse motion og så ellers løft og maven lavet, så hjalp det...Og tak, hvor er du sød..

ja, vis din mor det og vil hun vide noget jeg måske kan hjælpe med,  så kan hun bare skrive til mig...

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Bare mig..

Eva skriver:

Hihi...ja, det kan da godt være man så ville tro der var manipuleret med det, men det er der nu ikke..en masse motion og så ellers løft og maven lavet, så hjalp det...Og tak, hvor er du sød..

ja, vis din mor det og vil hun vide noget jeg måske kan hjælpe med,  så kan hun bare skrive til mig...

Knus..

Det ville jeg godt nok tro det var - Smukt arbejde!

Ja jeg viser hende det lige, og så siger jeg hun kan skrive til dig hvis hun kunne tænke sig og hører lidt mere om det. Vi kender nemlig ingen der har fået det gjort. Tusind tak

Anmeld

27. januar 2010

NLME<3

hej  der står jeg skal bruge en kode for at se dem

Anmeld

27. januar 2010

@spire

Eva skriver:

Hej...

Arret sidder rundt om vorten som jo er klippet til, gjort mindre og løftet op og så er der et lodret fra vorten af og ned til folden under hvor der også er et vandret...det hedder logisk nok ankerar...

Sender dig lige koden..

Knus..

Man kan jo dårligt nok ane arrene! -WOW hvor er det vildt at se det kan blive SÅ flot igen..!  Virkelig et pragteksempel.. Er helt vildt overvældet... wow...!

Anmeld

27. januar 2010

Honningblomst

Det ville jeg godt nok tro det var - Smukt arbejde!

Ja jeg viser hende det lige, og så siger jeg hun kan skrive til dig hvis hun kunne tænke sig og hører lidt mere om det. Vi kender nemlig ingen der har fået det gjort. Tusind tak

det skal hun endelig gøre...

Knus til dig...

Anmeld

27. januar 2010

Christopher&Andreas

Eva skriver:

nu er der gået over et år fra jeg fik lavet mine og flere har spurgt om ar...så har lige smidt et par billeder ind, så kan I se arret...

Nå, men bare lige til dem jeg skrev med omkring ardannelse osv...for jeg synes ikke de ar er så slemme... så det skal ikke afskrække nogen...

Knus Eva...med tandpine...pis og øv...

jeg vil også gerne se vil super gerne have nye men har tænkt tanken med de store ar nogen siger de giver meenn er blevet lovet et bare nye forlygter såhh ar eller ikke ar så må jeg bare ha.-................

Anmeld

27. januar 2010

Honningblomst

@spire skriver:

Man kan jo dårligt nok ane arrene! -WOW hvor er det vildt at se det kan blive SÅ flot igen..!  Virkelig et pragteksempel.. Er helt vildt overvældet... wow...!

Ja, jeg synes selv det er helt vildt at det kan laves og laves så fint...men hun er dælme dygtig min kirurg, virkelig meget...

Og tak..

Knus..

Anmeld

27. januar 2010

qp

Kooode kooode tak

Anmeld

27. januar 2010

Maise

hehe jeg vil også gerne se dine patter

Anmeld

28. januar 2010

Honningblomst

Maise skriver:

hehe jeg vil også gerne se dine patter

Kode er sendt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.