Senia skriver:
Ville også enormt gerne føde hjemme, men min kæreste er ikke så meget for det pga. vi har dyr. Alle de hår osv. de flyver jo, og så en lille nyfødt...
Kan nu godt følge ham, men alligevel.. Hvad for en "ordning" har de her på vestsjælland?
Bliver jo lidt nysgerrig 
Altså jeg har aldrig prøvet at føde på vestsjælland, men jeg ved at de har vundet flere priser for deres ordning.
Det er noget med at du får tilknyttet en jordmoder som er DIN , hun kkommer så hjem til jer til alle jordemoderbesøgene, sådan at I lære hinanden at kende hjemme hos jer, og så er det HENDE er kommer ud til din fødsel, uanset hvornår du føder.
-og det med dyrehår der flyver rundt, så gør det jo ingen forskel hvor du føder henne. I vil jo stadig havde en nyfødt og de dyrehår. -og husk så lige på at at hospital er flydt med alverdens bakterier, og portørere, madvognene m.m. køre rundt fra afdeling til afdeling!!!
Der er igennem mange år været nedskæringer på hopitalerne, og rengøringen er et af de steder de har sparet rigtig meget. Det er slet slet ikke ualmindeligt at nyfødte pådrager sig et eller andet som følge af at være født på sygehus!!!
Anmeld