Hvor fødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.132 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

Trolde_mor

Til det 1. lægebesøg har jeg læst mig frem til at der skal tales om fødested blandt andet.

Og nu er jeg så interesseret i at hører hvor i har født og om i var tilfredse med stedet.

Jeg bor på vestsjælland..

Senia

4+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Chalala85

Halløjsa....

Nu fødte jeg på Hvidovre og var ganske tilfreds. De var super søde og var der hele tiden for mig. Trods en laaaaang fødsel.. havde veer i 3 dage.. endte i akut kejsersnit... så var det en behagelig oplevelse. På afd. var det den samme gode behandlig :-)

Anmeld

26. januar 2010

FrkLarsen

Jeg har dog ikke født endnu, og kommer heller ikke til det lige forløbig, men jeg har valgt Roskilde fremfor holbæk 

De er skide søde på roskilde sygehus, men har også kun hørt godt om Holbæk 

kamilla 12+3

Anmeld

26. januar 2010

Trolde_mor

FrkLarsen skriver:

Jeg har dog ikke født endnu, og kommer heller ikke til det lige forløbig, men jeg har valgt Roskilde fremfor holbæk 

De er skide søde på roskilde sygehus, men har også kun hørt godt om Holbæk 

kamilla 12+3

Står nemlig også mellem valget af roskilde og holbæk...

Sidder og kigger på den her side: http://www.sundhedskvalitet.dk/noegletal.aspx

For at prøve at finde det bedste.. Men syntes det er svært at overskue...

Bor selv i slagelse, men den har vist ikke så god omtale og kun 2 stjerne hvor de to andre har 3...

Anmeld

26. januar 2010

Munder

Fødte på Herlev, og var rigtig tilfreds. Rigtig godt og proffesionelt personale, der kunne håndtere mig og min kompliserede fødsel

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

JEg kan KLART anbefale hjemmefødselsordningen

det er helt fantastisk...

Jeg fødte Idun hjemme. Hendes fødsel er der link til, herinde... Vil også gerne føde hjemme næste gang.

Anmeld

26. januar 2010

FrkLarsen

Senia skriver:

Står nemlig også mellem valget af roskilde og holbæk...

Sidder og kigger på den her side: http://www.sundhedskvalitet.dk/noegletal.aspx

For at prøve at finde det bedste.. Men syntes det er svært at overskue...

Bor selv i slagelse, men den har vist ikke så god omtale og kun 2 stjerne hvor de to andre har 3...

Ja det hele kan godt være uoverskueligt lige der

jeg havde slet ikke overvejet hvor jeg ville føde, men en hurtig beslutning hos lægen blev det til. 

Roskilde blev det så, damerne der scanner der inde er simpelthen sååå søde, men det kan de jo også sagtens være på Holbæk sygehus. 

Hvilket sygehus hælder du mest til? 

Anmeld

26. januar 2010

Cris

1. gang: Hvidovre Hospital - Fantastisk sted, super sød personale
2. gang: hjemme - super super super fantastisk!!!!

Anmeld

26. januar 2010

Trolde_mor

FrkLarsen skriver:

Ja det hele kan godt være uoverskueligt lige der

jeg havde slet ikke overvejet hvor jeg ville føde, men en hurtig beslutning hos lægen blev det til. 

Roskilde blev det så, damerne der scanner der inde er simpelthen sååå søde, men det kan de jo også sagtens være på Holbæk sygehus. 

Hvilket sygehus hælder du mest til? 

Hælder mest til holbæk tror jeg, men det tager jo også længere tid at komme dertil hm...

Hvor kan man finde ud af om kæresten kan overnatte osv.? For det kan jo helt klart også være afgørende...

Anmeld

26. januar 2010

FrkLarsen

Senia skriver:

Hælder mest til holbæk tror jeg, men det tager jo også længere tid at komme dertil hm...

Hvor kan man finde ud af om kæresten kan overnatte osv.? For det kan jo helt klart også være afgørende...

Jamen jeg skal til ny nf her på torsdag, hvis jeg husker det kan jeg spørge om der må følge en ledsager med til fødslen til overnatning 

Hvis det skulle interessere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.