Hvor fødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

Trolde_mor

FrkLarsen skriver:

Jamen jeg skal til ny nf her på torsdag, hvis jeg husker det kan jeg spørge om der må følge en ledsager med til fødslen til overnatning 

Hvis det skulle interessere. 

Det må du MEGET gerne

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

FrkLarsen

Senia skriver:

Det må du MEGET gerne

Tusind tak

Så håber jeg min hjerne er optimeret på at huske det 

Anmeld

26. januar 2010

Trolde_mor

FrkLarsen skriver:

Så håber jeg min hjerne er optimeret på at huske det 

Hehe det satser vi på

Anmeld

31. januar 2010

FrkLarsen

Senia skriver:

Hehe det satser vi på

Hej igen søde. 

Glemte helt at spørge da jeg havde på travlt med at kigge på baby 

men har du truffet en beslutning? 

Kamilla 13+1

Anmeld

31. januar 2010

Mumto3

Hjemme, Det er der jeg synes fødsler høre til, med mindre der selvfølgelig går noget galt eller man er syg.

-og så har vestsjælland jo bare den FEDESTE hjemmefødselsordning!

Har selv født hjemme i Kbh (der kommer alle uanset bopæl til at høre under Hvidovre, og det har også været super godt)

Anmeld

31. januar 2010

Livas mor

Jeg fødte på Rigshospitalet og det er det væreste jeg nogensinde har oplevet. Jeg er selv sygeplejerskestuderende og har brugt meget tid derinde på forskellige afdelinger, bare ikke lige barselsafdelingen.

Selve fødslen gik egentlig fint og var glade for alle dem der var på stuen og hjalp vores lille pige ud (måtte til sidst tages med sugekop), men derefter gik det durk ned af bakken.

Kom på en 4-sengsstue med 3 andre skrigende babyer, min kæreste skulle gå hjem kl. 22 så jeg var overladt med vores kolikramte datter de første 3 nætter alene, de glemte at byde os velkomne.. Ja, kunne blive ved!

Knus hende som aldrig (hvis det sker igen) vil sætte mine (til den tid) gravide ben derinde igen..

Anmeld

31. januar 2010

Heidi.

Glostrup begge gange, og jeg jeg var rigtig tilfreds..

KH. Heidi♥

Anmeld

31. januar 2010

hye1983

Fødte på Næstved begge gange og her ingeb problemer haft med dem der ude..

Anmeld

31. januar 2010

Trolde_mor

FrkLarsen skriver:

Hej igen søde. 

Glemte helt at spørge da jeg havde på travlt med at kigge på baby 

men har du truffet en beslutning? 

Kamilla 13+1

Helt okay, kender det alt for godt selv hehe

Altså... har altid helst ville hjemme.. Men vi har jo dyr, så der er vi lidt i tvivl.

Men ellers bliver det Holbæk

Senia 5 + 3

Anmeld

31. januar 2010

Trolde_mor

Livas mor skriver:

Jeg fødte på Rigshospitalet og det er det væreste jeg nogensinde har oplevet. Jeg er selv sygeplejerskestuderende og har brugt meget tid derinde på forskellige afdelinger, bare ikke lige barselsafdelingen.

Selve fødslen gik egentlig fint og var glade for alle dem der var på stuen og hjalp vores lille pige ud (måtte til sidst tages med sugekop), men derefter gik det durk ned af bakken.

Kom på en 4-sengsstue med 3 andre skrigende babyer, min kæreste skulle gå hjem kl. 22 så jeg var overladt med vores kolikramte datter de første 3 nætter alene, de glemte at byde os velkomne.. Ja, kunne blive ved!

Knus hende som aldrig (hvis det sker igen) vil sætte mine (til den tid) gravide ben derinde igen..

Puha det lyder da godt nok heller ikke som en rar oplevelse

Må have været et rent ud sagt helvede

Håber at din (til den tid ) næste oplevelse, bliver helt fantastisk for dig og hele jeres lille familie.

Jeg vil gerne have så kæresten kan overnatte sammen med mig, ellers må det blive ambulant (hvis man kan det som førstegangsfødende? )

Kram til dig, og nogle medfølelende tanker skal du da også lige have med på vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.