Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Ingen slimprop, tegnblødning eller andet i den stil her. Vågnede bare ved at vandet gik/sev
Ingen slimprop, tegnblødning eller andet i den stil her. Vågnede bare ved at vandet gik/sev
okaii.. så må jeg håbe der snart sker noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hellere ingen tegnblødning her.. Mener min slimprop gik sidst i aug.. Vandet gik den 16 sept, kl 11 kl ca 15 begyndte veerne, og efter næsten 24 timer med veer endte det i akut kejsersnit.. Men alt gik godt!
Findusinde skriver: Hellere ingen tegnblødning her.. Mener min slimprop gik sidst i aug.. Vandet gik den 16 sept, kl 11 kl ca 15 begyndte veerne, og efter næsten 24 timer med veer endte det i akut kejsersnit.. Men alt gik godt!
er næsten oss sikker på min slimprop er væk,, håber snart der sker noget, men a det ikk behøver a bli et AKgodt alt gik godt men hold da op det tog tid
tasse skriver: er næsten oss sikker på min slimprop er væk,, håber snart der sker noget, men a det ikk behøver a bli et AKgodt alt gik godt men hold da op det tog tid
jeg var også temmelig smadret til sidst, og var bare glad for at de kom og sagde at det blev AKS.. Jeg havde kun åbnet mig 3 cm.. Lillepigen arbejdede slet ikke med mine veer, og det gjorde min krop hellere ikke for den sags skyld.. Og så var hun begyndt at stresse en smule med meget høj puls... Så jeg var meget meget lettet da de kom og fortalte det..
Findusinde skriver: jeg var også temmelig smadret til sidst, og var bare glad for at de kom og sagde at det blev AKS.. Jeg havde kun åbnet mig 3 cm.. Lillepigen arbejdede slet ikke med mine veer, og det gjorde min krop hellere ikke for den sags skyld.. Og så var hun begyndt at stresse en smule med meget høj puls... Så jeg var meget meget lettet da de kom og fortalte det..
ej jahh kan jeg da godt forstå..:s det må ikk ha været den bedste oplevelse, så kan godt forstå du blev lettethåber bar på der snart sker noget sys tiden er ved a være lang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128