er der altid tegnblødning inden forestående fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

baby2010

Ih altså hvor du går og venter Tasse! Jeg har det faktisk allerede meget ligesom du beskriver det, men jeg har altså 5 uger igen  Jeg orker det bare næsten ikke altså...

Forresten så er det din scanning som gælder - ikke sidste mens. udregningen. Den kan du godt skyde en hvid pil efter. Det er bare cirka indtil man får den præcise måling...

der snart sker noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Mussen2

tasse skriver:

ja er det nok

jeg tror ikke jeg vil ha skyggen a chance for a vide om slimproppen er væk hos mig
sys der er ret meget a sån noget stads hver dag

Jeg havde også masser af stads, men var alligevel ikke i tvivl da slimproppen gik. Jeg opdagede først tegnblødning da jeg blev undersøgt på fødegangen (lige da vi kom ind) der var jeg 8-9 cm åben.

Jeg troede bestemt at alle har tegnblødening, men tror det kommer så sent for mange, at man ikke opdager det.

Anmeld

26. januar 2010

Gittemor09

Mor til David skriver:

Hehe.. Her var det 5.35  Sov, men hørte et "Plop" og så vågnede jeg i en våd seng!

ej, hvor sjovt at det er så tæt på hinanden

her sev det bare ud... faktisk ligesom om man tisser i bukserne... virkelig ubehageligt

Anmeld

28. januar 2010

luckas-mor

baby2010 skriver:

Ih altså hvor du går og venter Tasse! Jeg har det faktisk allerede meget ligesom du beskriver det, men jeg har altså 5 uger igen  Jeg orker det bare næsten ikke altså...

Forresten så er det din scanning som gælder - ikke sidste mens. udregningen. Den kan du godt skyde en hvid pil efter. Det er bare cirka indtil man får den præcise måling...

der snart sker noget!

det jo det..det er nok  oss fordi jeg nu har fået bækkenløsning og måtte på fg igår med veer, som der desv ikk var kraftige nok og dem ku jeg ha op til 14dg i nu(men det var veer).. nu sys jeg ikk det er sjovt mere-- har ikk sovet i 2døgn pga a dem:s

det der er i det med sidste mens er at han er kommet godt efter med a vokse sdå han nu vejer det han ville skulle hvis man regner efter hvornår han sku komme efter sidste mens--

meen han kommer når han er klar..
men det må han godt snart være sys jeg.

Anmeld

28. januar 2010

luckas-mor

Muttien skriver:

Jeg havde også masser af stads, men var alligevel ikke i tvivl da slimproppen gik. Jeg opdagede først tegnblødning da jeg blev undersøgt på fødegangen (lige da vi kom ind) der var jeg 8-9 cm åben.

Jeg troede bestemt at alle har tegnblødening, men tror det kommer så sent for mange, at man ikke opdager det.

øj så håber jeg snart der sker noget.. er begyndt a få veer men på fg blev vi sendt hjem igen fordi de ikk var så kraftige a der skete noget for neden og der ku sagtens gå helt op til 14dg i nu
(blev godt nok irriteret ved tanken)
men det var veer sagde jordmor'en.. og så konstaterede hun da lii a jeg har fået bækkenløsning, så nnu er det bar slet ikk spor sjovt mer:s

men nu gider jeg slet ikk tænke på om han snart kommer ud for så blir ventetiden først i nu mere ulidelig

Anmeld

28. januar 2010

luckas-mor

Gittemor09 skriver:

Det skal du bestemt heller ikke

og rigtig lækre badekar de har derovre... Mmm Mmm Mmm siger jeg bare

uhh ville jo rigtig gerne i badekar..

Anmeld

28. januar 2010

Gittemor09

tasse skriver:

uhh ville jo rigtig gerne i badekar..

det skal du virkelig glæde dig til... har aldrig prøvet noget så lækkert...

først var jeg i brusebad i en time.. og så i karbad en time pga. så slemme veer..!! men det hjalp virkelig... + jeg fik sodavandsis i karbadet

Anmeld

4. februar 2010

luckas-mor

Gittemor09 skriver:

det skal du virkelig glæde dig til... har aldrig prøvet noget så lækkert...

først var jeg i brusebad i en time.. og så i karbad en time pga. så slemme veer..!! men det hjalp virkelig... + jeg fik sodavandsis i karbadet

mums hehe ej håber virkelig jeg kan komme i kar derover

Anmeld

4. februar 2010

Gittemor09

tasse skriver:

mums hehe ej håber virkelig jeg kan komme i kar derover

det kan jeg godt forstå..!!

Anmeld

4. februar 2010

TbCp

Ingen slimprop, tegnblødning eller andet i den stil her. Vågnede bare ved at vandet gik/sev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.