er der altid tegnblødning inden forestående fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

Gittemor09

tasse skriver:

håber det er snart min lænd er ved a ta livet a mig og så har det virkelig gjort ondt for neden idag når jeg har haft plukveer,, så gerne et styks lillemand til mig i nat hehe ville hvertfald ikk være værst

nej, det ville da ikke være så dårligt...  men du må da endelig skrive til mig når der sker noget... og tusind gange held og lykke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

luckas-mor

Gittemor09 skriver:

nej, det ville da ikke være så dårligt...  men du må da endelig skrive til mig når der sker noget... og tusind gange held og lykke...

nej ku det ikk.. ku lii se det sku ske imorgen når de har lovet snestorm og det hele for så kan vi ikk komme ud så heller i nat hehe--

jahh men det vil jeg gøre

Anmeld

26. januar 2010

Gittemor09

tasse skriver:

nej ku det ikk.. ku lii se det sku ske imorgen når de har lovet snestorm og det hele for så kan vi ikk komme ud så heller i nat hehe--

jahh men det vil jeg gøre

så skal du kun være stolt.. så kommer du til at køre i militær køretøj.. det kunne da være totalt fedt..!!

Anmeld

26. januar 2010

luckas-mor

Gittemor09 skriver:

så skal du kun være stolt.. så kommer du til at køre i militær køretøj.. det kunne da være totalt fedt..!!

hehe jahh tror jeg oss manden vil syntes
men er ret sikker på a jeg til den tid helst vil ha det er ham der køre mig til nykøbing,, der er alligevel 68km

Anmeld

26. januar 2010

Gittemor09

tasse skriver:

hehe jahh tror jeg oss manden vil syntes
men er ret sikker på a jeg til den tid helst vil ha det er ham der køre mig til nykøbing,, der er alligevel 68km

ej, hvor sjovt... fødte selv på nykøbing sygehus sødt personale jeg havde ihvertfald...

Anmeld

26. januar 2010

luckas-mor

Gittemor09 skriver:

ej, hvor sjovt... fødte selv på nykøbing sygehus sødt personale jeg havde ihvertfald...

hehe okaii jah har kun hørt godt om det derhenne

Anmeld

26. januar 2010

Gittemor09

tasse skriver:

hehe okaii jah har kun hørt godt om det derhenne

Heller ingen af mine søskende der har haft problemer der.. så jeg tager trykt derhen en anden gang jeg skal føde..!!

Anmeld

26. januar 2010

luckas-mor

Gittemor09 skriver:

Heller ingen af mine søskende der har haft problemer der.. så jeg tager trykt derhen en anden gang jeg skal føde..!!

alle jeg har talt med har oss kun snakket godt for det så jeg er ikk bange for det hvertfald,

Anmeld

26. januar 2010

Gittemor09

tasse skriver:

alle jeg har talt med har oss kun snakket godt for det så jeg er ikk bange for det hvertfald,

Det skal du bestemt heller ikke

og rigtig lækre badekar de har derovre... Mmm Mmm Mmm siger jeg bare

Anmeld

26. januar 2010

LinLin

Gittemor09 skriver:

det gjorde det også her... kl. 05.05 om morgenen...

hvor både min kæreste og min far mente jeg havde tisset i sengen, og godt kunne lægge mig til at sove igen

men kom sådan set lige fra toilettet af... hihi

Hehe.. Her var det 5.35  Sov, men hørte et "Plop" og så vågnede jeg i en våd seng!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.