Aj, hvor sjovt - jeg er lige gået herind for at skrive netop det samme som Karina :)
Selvfølgelig kan I tage i Fårup. Det er da skønt for jer allesammen. Simon vil nyde at komme med og blive kørt rundt i parken - der er jo tons at kigge på for sådan en lille en. Vi havde Sebastian med første gang da han var 10 mdr. og han var helt vild med trampolinerne, hvor far hoppede mens han selv grinende prøvede at kravle rundt. Og så er der vippedyr og sandkasse og karrusel kan han også prøve sammen med dig. Når I er så mange voksne, er der altid nogen, der kan lege med ham, så I andre kan prøve de vilde ting - det vil også være skønt for dig og Christian. Pusleforholdene deroppe er også helt fine, så det skal du ikke tænke på.
Håber I kommer afsted. Jeg glæder mig selv til at komme derop. Jeg elsker bare at gå rundt deroppe og nyde at der er så meget natur mellem alle forlystelserne, men nu har jeg også et særligt forhold til parken. Og Sebastian har snakket om det hele vinteren, så vi må hellere snart komme derop igen.
Knus Line
Anmeld