Nogen som skal...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2008

Tut

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] Nej, vi er jo københavnere, så vi skal højst en tur i skoven :D Men, en dag skal jeg da prøve at se jylland. Det længste jeg har været væk fra KBH (inde for DK's grænser) er fyn :( Mette - Jyllands-jomfru :S[/citat] aj aj aj aj aj er du jyde jomfru?????? du må meget gerne komme over og besøge mig:) [/citat] Jeg er sgu heller ikke stolt af ikke at have været i jylland... Men alt familie og venner er sgu her fra djævleøen. Men hallo, indenjeg mødte Christian havde jeg heller ikke være på fyn - det har jeg nu!!!! Så det må blive jylland næste gang :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2008

ivfmarie

Lise skriver:

Nogen gode forslag i Aalborg og omegn. Vi troede vi skulle have travlt med bryllup i weekenden, men nu skal vi bare slappe af... Mor og jeg talte om zoo, som er et udmærket forslag. Men alternativer kunne være rart. Der er ikke andre unger end Simon, så det behøver ikke være "for" børn. Og vi taler altså mine forældre, Christian og jeg og bette Simon...evt. min bror...

Det er jo blevet gratis at besøge Tivoli i Aalborg - det er faktisk ganske hyggeligt at gå og glo derinde, især når der IKKE er betalt entre.

Næste weekend er der børnekarneval - men der er I nok taget hjem igen?

Må man spørge hvordan det gik med den bette bebs?

Marie

Anmeld

9. maj 2008

Lise

ivfmarie skriver:

Det er jo blevet gratis at besøge Tivoli i Aalborg - det er faktisk ganske hyggeligt at gå og glo derinde, især når der IKKE er betalt entre.

Næste weekend er der børnekarneval - men der er I nok taget hjem igen?

Må man spørge hvordan det gik med den bette bebs?

Marie

Jeg kunne vildt godt tænke mig at komme i Fårup Sommerland og hoppe i trampoliner, rutche, kravle i junglesti, gå i vandland...men Simon er nok lidt bette til det endnu... vi ved stadig ikke hvad vi skal imorgen - Christian er ikke engang kommet endnu - han har siddet fast i pinsetrafikken den stakkel...

Og ja, vi ER taget hjem næste weekend - vi smutter efter planen mandag.

Den bette bebs - det må være fætter Mikkel. Der bliver holdt skarpt øje med moderen (3 gange ctg pr. dag og et utal af scanninger), og det forlyder at Mikkel har det godt, men lidt dårligere end igår... så de har fået til imorgen... og så kører møllen igen, hvor de igen igen vil tage stilling til ks eller endnu en dag. Men brormand og kæresten har været på neonathal idag for at se afdelingen inden de evt. kommer der med baby Mikkel udenfor maven. Det er en drøj omgang!

Tak for tanken :)

Anmeld

10. maj 2008

ka li ja

lise pigen
jeg syntes sgu da i skal ta i fårup.

simon kan da sagtens komme med på hoppepuden og diverse ting og sager. skal i ikke ha dine forældre med? så kan de jo holde barn og vogn når du er ude og prøve, det er jeg sikker på de gerne vil.
husk nu, i år bestemmer i, næste år er det på simons premisser;)
go tur til fårup:D

Anmeld

10. maj 2008

linemus

Aj, hvor sjovt - jeg er lige gået herind for at skrive netop det samme som Karina :)

Selvfølgelig kan I tage i Fårup. Det er da skønt for jer allesammen. Simon vil nyde at komme med og blive kørt rundt i parken - der er jo tons at kigge på for sådan en lille en. Vi havde Sebastian med første gang da han var 10 mdr. og han var helt vild med trampolinerne, hvor far hoppede mens han selv grinende prøvede at kravle rundt. Og så er der vippedyr og sandkasse og karrusel kan han også prøve sammen med dig. Når I er så mange voksne, er der altid nogen, der kan lege med ham, så I andre kan prøve de vilde ting - det vil også være skønt for dig og Christian. Pusleforholdene deroppe er også helt fine, så det skal du ikke tænke på.

Håber I kommer afsted. Jeg glæder mig selv til at komme derop. Jeg elsker bare at gå rundt deroppe og nyde at der er så meget natur mellem alle forlystelserne, men nu har jeg også et særligt forhold til parken. Og Sebastian har snakket om det hele vinteren, så vi må hellere snart komme derop igen.

Knus Line

Anmeld

10. maj 2008

linemus

Ellers er der også noget, der hedder Vildtfarm Nord ude i retningen af Nibe. Dyrene har noget bedre forhold end i zoo, og så tror jeg også der er mange klappedyr. Kig selv her: www.vildtfarmnord.dk

Knus Line - der ville ønske, vi skulle på udflugt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.