Nogen som skal...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. maj 2008

Rasmine

i Djurs Sommerland, Legoland, eller andre steder i Jylland, i weekenden?

Mette - nu med kort pagehår...:-o

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2008

Tut

Nej, vi er jo københavnere, så vi skal højst en tur i skoven :D Men, en dag skal jeg da prøve at se jylland. Det længste jeg har været væk fra KBH (inde for DK's grænser) er fyn :( Mette - Jyllands-jomfru :S

Anmeld

9. maj 2008

ka li ja

Mebach skriver:

hahaha mette du har sgu da altid page!!!
eller ligner du en batte børnehave tøs nu?? måske vil lars ikke giftes alligevel så!

Anmeld

9. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] Nej, vi er jo københavnere, så vi skal højst en tur i skoven :D Men, en dag skal jeg da prøve at se jylland. Det længste jeg har været væk fra KBH (inde for DK's grænser) er fyn :( Mette - Jyllands-jomfru :S[/citat] aj aj aj aj aj er du jyde jomfru?????? du må meget gerne komme over og besøge mig:)

Anmeld

9. maj 2008

Lise

Nogen gode forslag i Aalborg og omegn. Vi troede vi skulle have travlt med bryllup i weekenden, men nu skal vi bare slappe af... Mor og jeg talte om zoo, som er et udmærket forslag. Men alternativer kunne være rart. Der er ikke andre unger end Simon, så det behøver ikke være "for" børn. Og vi taler altså mine forældre, Christian og jeg og bette Simon...evt. min bror...

Anmeld

9. maj 2008

Astrid P

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] Nej, vi er jo københavnere, så vi skal højst en tur i skoven :D Men, en dag skal jeg da prøve at se jylland. Det længste jeg har været væk fra KBH (inde for DK's grænser) er fyn :( Mette - Jyllands-jomfru :S[/citat] Det er da vel løgn... Har du aldrig været i Jylland??? 8(8(8( Så er det satme på tide at du kommer afsted - her er jo fantastisk... Har du slet ikke familie eller venner herovre? KH Astrid

Anmeld

9. maj 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

Mebach skriver:

eller ligner du en batte børnehave tøs nu?? måske vil lars ikke giftes alligevel så!

Ligner sgu Katie Holmes, men Lars er jo også ligeså lækker som Tom (Da Tom var ung, lækker og normal, that is)

Anmeld

9. maj 2008

ka li ja

Mebach skriver:

ka li ja skriver:

Mebach skriver:

Ligner sgu Katie Holmes, men Lars er jo også ligeså lækker som Tom (Da Tom var ung, lækker og normal, that is)

nå ja det gør i jo!!!
er det ikke noget med at katie er højere end rasmus??!! nå så tror jeg nok ikke du ligner hende!! hahahahahaha
men hva med lise-lotte lohman??

Anmeld

9. maj 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

Mebach skriver:

ka li ja skriver:

Mebach skriver:

nå ja det gør i jo!!!
er det ikke noget med at katie er højere end rasmus??!! nå så tror jeg nok ikke du ligner hende!! hahahahahaha
men hva med lise-lotte lohman??

He he, så sjåv...
Nu skal jeg sgu ud i solen og læse, Kalaha.

Anmeld

9. maj 2008

Mie A

Her bliver det nok til en tur i fårup sommerland på søndag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.