Min mor er ved at "gå til"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

Louise mortil4

øv en situation, jeg kender ikkeselv til det og kan der for ikke komme med gode råd eller andet nyttigtviden, men jeg vil sende dig en ´masse Det er bestemt ikke en sjov tid i er midt i.

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

..

Vil bare sige at jeg føler med dig.. Det må være så hårdt!

Anmeld

26. januar 2010

Anonym trådstarter

Kære Qvinder...

Vil lige starte med at sige tusind tak for alle jeres krammere... Det varmede dejligt...

Fik i dag taget mig sammen til at spørge min far om hvordan det var gået med de undersøgelser min mor skulle til ang. Alzheimers... Meldingen er den at sygehuset ikke mener det er Alzheimers, de mener simpelthen at det er medicinen der gør at hun er som hun er...

Jeg gør hvad jeg kan for at rumme min mor, men det er svært når hun enten vader hvileløst eller stirre ud i luften...

Knuz fra mig

Anmeld

26. januar 2010

Helle30

Kære ano.

Jeg ser først tråden nu, men vil da også lige sende dig en varm krammer. Kan godt forstå, det må være en frustrerende situation for dig og din familie. Ikke mindst din far.

Jeg kan til dels sætte mig ind i din situation, for min egen mors sygdom og endeløse ture med indlæggelse har også tæret på hendes livsmod, så jeg indimellem fornemmer, det er mere humøret end hendes sygdom, den er gal med. Det er hårdt at være vidne til uden at kunne stille andet op end at være der så meget som muligt.

Jeg håber, der arbejdes ordentligt videre med evt. at prøve en anden medicin el. lign. og så håber jeg, du holder skruen i vandet og formår at være en støtte for din mor, samtidig med at du passer på dig selv og dit eget liv og din egen hverdag.

Knus fra Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.