undersøgelse af passage igennem æggelederne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

Har alle jer der nu er i fertilitetsbehandling fået den undersøgelse hvor de sprøjter væske ind for at se om der er passage igennem æggelederne???

jeg har nemlig aldrig fået den lavet og jeg kan ikke lade være med at tænke på, at det måske er DET der er problemet. Randi understreger altid, at min krop reagerer perfekt på behandlingen og at jeg virkelig burde blive gravid med IUI eller derhjemme. Og så kan jeg ikke lade være med at tænke på, at jeg jo blev gravid udenfor livmoderen for et år siden og det kunne måske være fordi der simpelthen ikke er passage gennem æggelederen, så ægget bare satte sig fast hvor det nu kunne

jeg skal bare lige høre om det er normalt at man får lavet den undersøgelse og mig der er unormal eller hvad, for hvis det er tilfældet, så vil jeg da lige snakke med Randi om at få den lavet. jeg mener, hvad nu hvis jeg bare skal have åbnet æggelederne og så kan jeg sagtens blive gravid?!

Jeg har fået den lavet og fik besked på at det var obligatorisk inden man kan starte forsøg.....

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Sofiedk

Det bliver da lidt spændende at se hvad din læge svarer om hvorfor du ikke har fået den lavet. Virker lidt dårligt hvis de bare går ud fra at du har fået den lavet. Krydser fingre for du får den lavet ASAP og får 3 nye forsøg med iui - man har vel lov til at drømme

Anmeld

26. januar 2010

Faith

Jeg synes osse helt sikkert du skal bede o at få den lavet.... Som skrevet er det ikke noget stort indgreb. Jeg bad selv om det i sin tid, og det var der slet ingen problemer i.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.