undersøgelse af passage igennem æggelederne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

oo

skal man bare ringe til sin egen læge eller kan man få den lavet på fertilitetsklinikken mon?? hmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Nova's mor

Tjuhl skriver:

skal man bare ringe til sin egen læge eller kan man få den lavet på fertilitetsklinikken mon?? hmm...

Jeg fik den ikke lavet på fertilitetsklinikken, men hos en gyn. Men start da med at kontakte din læge og fortæl at du gerne vil have lavet sådan en undersøgelse.

Anmeld

25. januar 2010

LISBETH:-)

Tjuhl skriver:

Jeg gik den lavet hos en Gyn. men efter henvisning fra min læge.

Men nu hvor du allerede er tilknyttet en klinik og inde i systemet, ville jeg ringe til dem og hører hvordan jeg skulle forholde mig

Anmeld

25. januar 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

Jeg fik en henvisning fra lægen

Anmeld

25. januar 2010

oo

tak tøser!! jeg skriver en mail til Randi og hører hende hvad hun mener og så videre

Anmeld

25. januar 2010

Sofiedk

Jeg fik den lavet hos min fertilitetsklinik og jeg fik den lavet inden første iui, så jeg synes helt klart du skal bede om den

Anmeld

25. januar 2010

CHD

På fertilitetsklinikken i Skive får alle kvinder en vandscanning, som en del af udredningen. Synes helt klart du skulle bede om at få den foretaget.

Held og lykke med det hele

Mange hilsener, Carina, der med hjælp fra Skive F. klinik nu er 17+1

Anmeld

25. januar 2010

Pia

Jeg fik den lavet som noget af det første da de begyndte og undersøge hvorfor vi ikke kunne blive gravide.. og den gang ( det er 6 år siden) sagede de at den skulle man have..

Pia.

Anmeld

25. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det syntes jeg da bare helt vildt at du skal få undersøgt med det samme!!!!!

Det er da en harmløs undersøgelse og tænk hvis de finder ud af noget!

Afsted med dig!!!

Anmeld

25. januar 2010

oo

jep jeg har skrevet en mail til min fertilitetslæge og forklaret hende, at jeg faktisk aldrig har fået den lavet. som Søren siger, så kan det jo være de finder ud af jeg er lukket, får åbnet det op og giver os nogle nye IUI forsøg...det ville være sååååå fedt hvis det "bare" var det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.